וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "יש סיכוי שטבס ישחק במנצ'סטר סיטי"

המנג'ר קיבל את התנצלות החלוץ הסורר: "אני שמח על מה שהוא אמר. הוא חלוץ מהרמה הגבוהה ביותר ויכול לסייע לנו מאוד"

האם אחת הפרשות הארוכות והמוזרות העונה בפרמיירליג בדרך להסתיים? קרלוס טבס, שחקנה של מנצ'סטר סיטי שלא שיחק כבר שלושה חודשים בגלל סכסוכו עם המאמן, רוברטו מאנצ'יני, עשוי למצוא את דרכו בחזרה לסגל, לאחר שאתמול התנצל על מעשיו, והערב (רביעי), לאחר שהקבוצה עברה שלב במסגרת הליגה האירופית עם ניצחון 0:4 על פורטו (1:6 בסיכום שני המשחקים), אמר המנג'ר האיטלקי כי הוא סולח לו. כזכור, הפרשה החלה כשטבס סירב להתחמם במהלך משחקה של הקבוצה מול באיירן מינכן בליגת האלופות בחודש ספטמבר. השחקן טען כי המנג'ר התייחס אליו כמו כלב, ומנגד, מאנצ'יני הצהיר כי החלוץ סיים בקבוצה ולא ישוב לעולם. הארגנטינאי אף עזב את הקבוצה ללא רשות וחזר לארגנטינה, מה שרק גרם לתסכול של המועדון והאוהדים כלפיו.

"אני שמח עם מה שקרלוס אמר וקיבלתי את התנצלותו", הגיב מאנצ'יני. "מחר אני אדבר איתו. יש עוד סיכוי שהוא ישחק עבור מנצ'סטר סיטי. אני חושב שהוא צריך שבועיים או שלושה כדי להתאמן, ועוד כמה משחקים כדי להשתפשף, אבל אם הוא מוכן עוד שבועיים שלושה זה יהיה נורמלי". המנג'ר המשיך ואמר: "קרלו מכיר היטב את הקבוצה, ובששת או שבעת החודשים האחרונים הקבוצה שיחקה טוב מאוד והיתה במקום הראשון. אבל קרלו הוא חלוץ מהרמה הגבוהה ביותר. הוא יכול לסייע לנו לעשות עבודה טובה בחודש או חודשיים הקרובים".

עתה נותר לראות האם גם האוהדים ושאר שחקני הסגל יקבלו את החלוץ בחזרה, לאחר העזיבה הדרמטית שלו. בנוסף, לא ברור מה יהיה מעמדו של טבס בקבוצה, מאחר ובתקופה האחרונה נהנת סיטי מיכולת נהדרת של סרחיו אגוארו שכבר כבש 20 שערים העונה, כמו גם של מריו באלוטלי שמציג כושר טוב. "סרחיו גם הוא חלוץ ענק", אמר מאנצי'ני, "הוא היה חשוב במשחק הערב, ובמהלך העונה כולה. זה חשוב מאוד שיהיו לנו את כל החלוצים הללו בשלב הזה של העונה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully