וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: מנצ'סטר סיטי הביסה את פורטו 0:4

התכולים העיפו את מחזיקת הגביע מהמפעל עם 1:6 בסיכום המשחקים ועלו לשמינית. אגוארו, סילבה, דז'קו ופיזארו כבשו

תגידו מזל טוב למנצ'סטר סיטי, שהפכה הערב (רביעי) לעולה הראשונה לשלב שמינית גמר הליגה האירופית. מוליכת הפרמיירליג אירחה את פורטו לגומלין של שלב הפלייאוף הראשוני של המפעל, ולאחר ה-1:2 הנאה שהשיגה בפורטוגל בשבוע שעבר הביסה הערב 0:4 והדיחה את מחזיקת הגביע המכהנת. הסיטיזנס מנצחים 1:6 בסיכום המשחקים, ובשמינית הגמר יפגשו את המנצחת בין לגיה ורשה וספורטינג ליסבון.

מספר שעות לפני פתיחת המשחק הביע קרלוס טבס את התנצלותו הרשמית בפני רוברטו מאנ'ציני והמועדון, מה שאמור לסלול את דרכו בחזרה לסגל של התכולים. הערב זה עדיין לא קרה, ומאנצ'יני בחר לפתוח עם סרחיו אגוארו כחלוץ בודד, כשמאחוריו סמיר נאסרי ודויד סילבה. 18 שניות מהפתיחה, החזיר החלוץ הארגנטינאי הנפלא דיבידנדים כשניצל איבוד כדור של ניקולאס אוטמנדי ומסירת עומק של יאיא טורה כדי לפרוץ לרחבה ולהכניע את הלטון עם בעיטה שטוחה לפינה. הליגה האירופית אמנם צעירה, ובכל זאת מדובר בשער המהיר בתולדות המפעל. אפילו מאמן הפורטוגלים לשעבר אנדרה וילאש בואש, שנכח ביציע, התרשם.

בשלב הזה פורטו ידעה שעליה להבקיע פעמיים אם ברצונה להעפיל לשלב הבא, אך סיטי המשיכה להיות מסוכנת יותר. בדקה ה-29 כמעט השלים אגוארו צמד אחרי שהקפיץ נפלא מעל הלטון, אך מצא את המשקוף בלבד. הסיפור נסגר בדקה ה-76, כשאגוארו עבר לתפקיד המבשל: מסירת עומק מצוינת מצאה את המחליף אדין דז'קו לבד מול הלטון, והחלוץ שנכנס שבע דקות קודם לכן המשיך בנגיעה אחת כדי לקבוע 0:2. בשלב הזה פורטו התפרקה: הבלם האורח רולאנדו התלונן על נבדל והורחק בכרטיס צהוב שני, דויד סילבה סיים מבצע קבוצתי נאה והבקיע את השלישי בדקה ה-84, ואילו בדקה ה-86 הצטרף גם מחליף נוסף לחגיגה - דויד פיזארו, הרכש המפתיע של ינואר - שכבש בקלילות מתוך הרחבה כדי לחגוג שער בכורה במדים התכולים, ולקבוע את תוצאת המשחק.

שלב הפלייאוף השני של הליגה האירופית יימשך מחר עם 15 משחקים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully