וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טאלב טואטחה יעבור MRI, צפוי לצאת לניתוח

23.2.2012 / 18:40

אם המגן אכן ינותח, הוא צפוי לחזור רק לקראת תום העונה. כזכור, אופציית עמרי בן הרוש עלתה עוד לפני ההתייעצות

מגן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, נפגש הערב (חמישי) עם אנשי הצוות הרפואי של מכבי חיפה וביקש לעבור ניתוח בקע מיידי בגרמניה. כפי שפורסם מוקדם יותר בוואלה! ספורט, המגן התייעץ עם אנשי הקבוצה וביקש לא להמתין לסוף העונה בכדי לעבור את הניתוח, כשאחת האפשרויות שעלתה היא שטוטאחה יעבור ניתוח כבר עכשיו בגרמניה אצל רופא מומחה שטיפל בעבר גם בניר דוידוביץ' ובאייל גולסה.

בתום הפגישה הודיעה מכבי חיפה כי כי המגן יעבור בדיקת MRI ביום ראשון, שאמורה לקבוע באופן ודאי אם הוא אכן סובל מבקע. במידה והבדיקה אכן תאשר זאת, השחקן ינותח כבר עכשיו במקום שבו יסוכם בין הצדדים.

ההערכה היא שבעקבות הניתוח טואטחה ייעדר כששה שבועות מן המגרשים, יחזור לאימונים בהדרגה ויוכל לשחק רק לקראת תום העונה. כפי שפורסם אתמול, מועמדותו של המגן השמאלי עומרי בן הרוש עלתה בשיחה עם הנהלת מכבי נתניה, ובחיפה שוקלים לצרפו ללא קשר לעסקת חן עזרא, שגם הוא הוזכר כמועמד לקבוצה.

טואטחה ואייל גולסה לא התאמנו היום, כשהאחרון אמור להיות כשיר למשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. אוראל דגני עשוי להחליף את טואטחה. גם ויאם עמאשה לא התאמן היום בשל סיבות אישיות ובכל מקרה הוא לא היה מיועד לפתוח. רק מחר יתברר האם ניר דוידוביץ' יפתח בהרכב, או שאלישע לוי יעדיף את בויאן שראנוב בין הקורות. דניאל צסארץ לא צפוי לפתוח בהרכב גם אם יחלים. יניב קטן ישווה במשחק הקרוב את שיא ההופעות של אריק בנאדו (399) ויהפוך רשמית לסגן מלך ההופעות בכל הזמנים, אחרי אלון חרזי (495), שיא שספק גדול מאוד אם יוכל לשבור עד הפרישה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully