וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "נהניתי, זה היה מרגש"

סופרמן המשיך לשגע את המג'יק בתגובתו לקבלת הפנים החמה של אוהדי הנטס. דרק רוז מכחיש שביקש להביא את פאו גאסול

כמעט שלושה שבועות נותרו עד למועד ההעברות האחרון ב-NBA, ועבור חלק מהקבוצות התקווה לטרייד בומבסטי היא כל מה שנותר. אחת מהן היא ניו ג'רזי, שאוהדיה העניקו הלילה (בין רביעי לחמישי) קבלת פנים מלכותית לדוויט הווארד, שהגיע לבקר עם אורלנדו שלו וחזר עם ניצחון קליל 91:108.

הווארד, שכיכב עם 20 נקודות ו-17 ריבאונדים, המשיך להטריף את אוהדי המג'יק כששוב לא פסל מעבר לנטס ואמר: "נהניתי כי זה היה מרגש, אבל כרגע הדאגה היחידה שלי היא לנצח משחקים, לשחק הכי חזק שאני יכול כל ערב ולהוביל את הקבוצה שלי".

כשנשאל לגבי שיתוף הפעולה האפשרי שלו עם דרון וויליאמס אמר סופרמן: "הוא שחקן מיוחד, מהיר וחזר שמסוגל לקלוע מכל מקום". וויליאמס עצמו נשמע מחויך כשנשאל על קבלת הפנים לה זכה הווארד: "זה היה מוזר, אני כל כך מקנא עד שאני עשוי לא לחתום כאן מחדש בגלל זה".

כוכב נוסף שמקושר מדי יום בעסקה אחרת הוא פאו גאסול, שהוביל הלילה את הלייקרס לניצחון מרשים 91:96 בדאלאס עם 24 נקודות. אחרי שה-GM מיץ' קופצ'אק סירב לשלול את העברתו של הספרדי בתקופה הקרובה דיווחה התקשורת בשיקגו שדרק רוז דחק בהנהלת הבולס להנחית את הספרדי, אך ה-MVP המכהן מיהר להכחיש זאת.

"זה משהו שמעולם לא הייתי אומר", הבהיר רוז. "שאני צריך שמישהו מסוים יגיע לקבוצה או שצריך להיפטר ממישהו מהקבוצה. אני מאוד מרוצה מהחברים שלי לקבוצה, אנחנו מנצחים הרבה משחקים כרגע ואנחנו לא במצב של לחפש טריידים כרגע".

רוז והבולס נצמדו לראשות המזרח, המג'יק התבססו במקום השלישי

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully