וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס: דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך הודחו

הישראלי הבכיר נכנע לבנג'מין בקר הגרמני (284 בעולם) 6:4, 6:1, הצמד הפסיד להאריסון וקודלה המקומיים. גם רודיק הודח

הטניסאים הישראלים שמשתתפים בטורניר ממפיס, ארצות הברית (פרסים בסך 1.155 מיליון דולר) סיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) את דרכם בתחרות. דודי סלע שקיווה לנצל את השבוע הזה כדי להתקדם בדירוג השבועי, נכנע כבר בסיבוב הראשון לבנג'מין בקר הגרמני 6:4, 6:1 במשחק שנמשך כשעה.

לגרמני שמדורג 284 בעולם הייתה אפשרות שבירה אחת במערכה הראשונה, והיא נוצלה לניצחון 4:6. המערכה השנייה הייתה כבר הרבה יותר חד צדדית. בקר היכה בה שלושה אייסים והשיג שתי שבירות, בעוד שלסלע היו חמש נקודות שבירה שאף אחת מהן לא נוצלה בדרך להפסד מתסכל 6:1. סלע מסיים את הטורניר ללא נקודות דירוג ועם סכום של 8,030 דולר בלבד.

גם אנדי רם ויוני ארליך סיימו את דרכם כבר בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות. הצמד הישראלי שמדורג 25 בעולם הפסיד לריאן האריסון ודניס קודלה האמריקאים 6:2, 6:3, במשחק שנערך אף הוא שעה.

שלושת הישראלים יכולים אולי להתנחם בעובדה שמדורג בכיר הרבה יותר מהם, אנדי רודיק, סיים את דרכו גם הוא בסיבוב הראשון. האמריקאי שהגיע מדורג שני לטורניר ו-27 בעולם הפסיד במפתיע לחאבייר מאליס הבלגי (75 בעולם) 7:6, 7:5. לעומתו, ראדק סטפאנק (3:6, 2:6 על בובי ריינולדס) ומילוש ראוניץ' (2:6, 6:7 על ארנסט גולביס) ממשיכים לשלב הבא.

שחר פאר הודחה בסיבוב השני בדובאי

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully