וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בסיבוב השני בדובאי

הישראלית, שקיבלה כרטיס חופשי, הפסידה לראדוונסקה (6 בעולם) 7:5, 4:6. ויקטוריה אזרנקה פרשה מהטורניר עקב פציעה

שחר פאר הודחה היום (רביעי) בסיבוב השני של טורניר דובאי (סך פרסים של 2 מיליון דולר) אחרי שהפסידה לאגניישקה ראדוונסקה 7:5, 6:4.

הטניסאית הישראלית, שירדה שלשום למקום ה-40 בדירוג העולמי והגיעה בשבוע שעבר לשמינית גמר טורניר דוחא, תאבד נקודות דירוג רבות מכיוון שנעצרה רק ברבע גמר הטורניר בשנה שעברה. הפולניה, אגב, תפגוש את סאבין ליזיקי (9) ברבע הגמר, לאחר שזו ניצחה 3:6, 3:6 את איבטה בנסובה הצ'כית. רדוואנסקה וליזיקי היו אמורות להיפגש כבר בסיבוב הראשון, אך בשל פרישתה של פטרה קביטובה שונתה ההגרלה.

פאר, שטיילה בסיבוב הראשון עם 3:6, 1:6 מול פטמה אל נבחאני מעומאן (557 בעולם), נתנה פייט למדורגת שישית בעולם אבל התקשתה בהגשות ונכנעה אחרי שעה ו-50 דקות של משחק.

פאר נשברה כבר במשחקון ההגשה הראשון שלה, אך שברה בחזרה לפיגור 3:2 ואף עלתה ליתרון 4:5 עם שבירה נוספת, אלא שראדוונסקה העלתה הילוך, זכתה בשלושה משחקונים ברציפות והשלימה ניצחון במערכה הראשונה בתוך 50 דקות.

גם במערכה השנייה ראדוונסקה שברה במהירות אבל פאר חזרה ל-2:1 והשתיים שמרו על הגשותיהן עד שפאר נשברה פעם נוספת ונקלעה לפיגור 4:2, לפני שנאבקה בדרך לשבירה נוספת שהחזירה אותה עד ל-5:4, אבל אחרי שהצילה לא פחות משלוש נקודות משחק היא ראתה את הפולניה עומדת בלחץ וסוגרת עניין עם 4:6 במערכה וניצחון במשחק כולו.

אזרנקה פרשה מהטורניר

הבשורה המאכזבת של היום מדובאי הגיעה מכיווונה של ויקטוריה אזרנקה. המדורגת מספר אחת בעולם הודיעה על פרישה מהטורניר לאחר שלא התגברה על הפציעה בקרסול ממנה סבלה בטורניר דוחא, בו זכתה. "זה מאכזב מאוד", אמרה, "אבל אלה החיים וזה הספורט. אני חייבת לטפל בפציעה שלי. אקח כמה ימים להירגע ולראות איך מתפתחים הכאבים ואחר כך נראה". הבלארוסית היא השם הגדול החמישי שמודיע על פרישה מהטורניר, אחרי פטרה קביטובה, נה לי, ורה זבונרבה ודומיניקה ציבולקובה.

מי שתפסה את מקומה של אזרנקה בטורניר היא קייסי דלקוואה האוסטרלית, המדורגת במקום ה-102 בעולם, שהובסה 6:0, 6:2 על ידי יוליה גרגס הגרמניה (19 בעולם). ברבע הגמר תפגוש גרגס את דניאלה האנטוחובה (21) , שניצחה את שואי פנג הסינית (17) 5:7, 2:6.

סמנתה סטוסור האוסטרלית (4 בטורניר ו-5 בעולם), שהפסידה לאזרנקה בגמר בדוחא, עלתה לרבע הגמר לאחר 1:6, 7:6 (5), 1:6 על לוסי ספארובה הצ'כית (25 בעולם). היא תפגוש ברבע הגמר את ילנה ינקוביץ' (8 בטורניר ו-14 בעולם), שניצחה 4:6, 2:6 את פלביה פנטה האיטלקיה (28). היום המוצלח של הסרביות כלל גם את אנה איבנוביץ' (18), שניצחה 2:6, 6:7 (4) את מריה קירילנקו הרוסיה (22). איבנוביץ', שחבטה 7 אייסים, תפגוש בשלב הבא את קרוליין ווז'ניאקי (3), שלא התקשתה לנצח את סימונה האלפ הרומניה 2:6, 3:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully