וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נקודות לעומרי כספי בהפסד לניו אורלינס

הישראלי שותף רק ל-20 דקות וחילק גם 3 אסיסטים, קבוצתו סבלה מיום רע של אירווינג והפסידה בבית להורנטס 89:84

אחרי שני ניצחונות רצופים חזרה הלילה (בין רביעי לחמישי) קליבלנד להפסיד, כשנכנעה בבית 89:84 לניו אורלינס. קיירי אירווינג, שכיכב בשני המשחקים האחרונים, חילק שיא קריירה של 11 אסיסטים אבל קלע רק 6 נקודות ב-2 מ-13 מהשדה, והקאבס צנחו למאזן 18:13.

עומרי כספי פתח בחמישייה אך מספר הדקות שלו המשיך להצטמצם, כשהפעם ביירון סקוט העניק לו 20 דקות על הפרקט, בהן רשם 6 נקודות (1 מ-2 לשתיים, 1 מ-3 לשלוש, 1 מ-2 מהקו), חילק 3 אסיסטים וקטף ריבאונד אחד.

קליבלנד נקלעה לפיגור דו ספרתי מול האורחים מלואיזיאנה כבר ברבע הראשון, אבל עוד לפני המחצית הוביל אנטואן ג'יימיסון קאמבק והפער קוזז לנקודה, אלא שאז כריס קיימן החזיר את ההורנטס ל-43:50 בהפסקה. בדיוק כמו בניצחון על דטרויט אתמול, כספי הוחלף על ידי אלונזו ג'י באמצע הרבע השלישי ולא חזר יותר למגרש.

ברבע האחרון צימק אירווינג ל-74:76 בסל נדיר, אבל ג'ארט ג'ק עמד בלחץ מקו העונשין בדקת הסיום והצרעות חילצו ניצחון שמיני בלבד העונה. קיימן סיים עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים, מרקו בלינלי רשם 19 נקודות והרוקי גוסטבו איון קלע 9 וקטף 17 ריבאונדים. ג'יימיסון הוביל את הקאבס עם 22 נקודות.

צפו בתקציר המשחק

עוד הלילה: גאסול ניצח בדאלאס, לין והניקס שוב על הסוס

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully