וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "המשחק מול הניקס יהיה מחשמל"

קינג ג'יימס כבר דרוך למפגש עם ג'רמי לין: "זה יכול להיות אחד המשחקים הכי נצפים מזה זמן רב". אסיפת שחקנים בלייקרס

קצת לפני שסן אנטוניו העניקה הלילה (בין שלישי לרביעי) מנוחה לכל שחקניה הבכירים ושילמה על כך בתבוסה 137:97 בפורטלנד, רשמה מיאמי ניצחון קל נוסף עם 108:120 על סקרמנטו והאריכה את רצף הניצחונות שלה לשבעה, בכל אחד מהם הפער עמד לפחות על 12 נקודות.

"היה לי ערב טוב", אמר דווין וויד, שקלע 30 נקודות ב-11 מ-16 מהשדה ורשם משחק 11 ברציפות עם למעלה מ-50 אחוזים מהשדה. "סידרתי הרבה מצבים לחברים שלי והמשכתי לקחת זריקות טובות ולקלוע אותן".

לברון ג'יימס, שהסתפק ב-18 נקודות, כבר הביט קדימה למשחק המצופה מול ניו יורק וג'רמי לין במיאמי בלילה שבין חמישי לשישי: "זה עומד להיות מחשמל, ויכול להיות שזה יהיה אחד המשחקים הכי נצפים מזה הרבה זמן".

בינתיים התקשורת האמריקאית ממשיכה לעסוק באובססיביות בלין, והכותרת האחרונה שהרכז המדובר סיפק הגיעה דווקא באדיבותו של קריס האמפריז. הפורוורד המשתפר של הנטס, שבלט בניצחון על הניקס אתמול, ספג מטח של שריקות בוז מהקהל במדיסון סקוור גארדן שהקניט אותו על נישואיו הקצרצרים לקים קרדשיאן, וזכה לתמיכה מפתיעה מלין.

"ראיתי אותו בירידה לחדר ההלבשה", סיפר האמפריז. "והוא אמר לי 'אני לא יודע למה הם שורקים לך בוז, אבל אני חושב שאלה שטויות ושאתה משחק ממש טוב'".

* בלוס אנג'לס ערכו קובי בריאנט ודרק פישר אסיפת שחקנים ללא הצוות המקצועי, כדי לטהר את האווירה בעקבות השמועות החוזרות ונשנות על טרייד גדול שהקבוצה רוקחת בו צפויים פאו גאסול ושחקנים נוספים לעזוב.

עוד הלילה: הספרס נחו בפורטלנד, מיאמי ממשיכה לדרוס

כספי ראה מהספסל את קליבלנד מוחקת פיגור מול דטרויט

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully