וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נקודות לעומרי כספי בניצחון על דטרויט

הישראלי שיחק 23 דקות ולא היה שותף לקאמבק של קליבלנד שמחקה פיגור של 17 נק' בדרך ל-100:101, 25 נקודות לאירווינג

קליבלנד המשיכה להראות ניצוצות מבטיחים לקראת העתיד גם הלילה (בין שלישי לרביעי) כשרשמה ניצחון שני ברציפות עם 100:101 ביתי על דטרויט. הקאבלירס הצעירים, שנזקקו לסל ניצחון של קיירי אירווינג שלשום בניצחון על סקרמנטו, נעזרו בעוד משחק גדול של הרוקי הנפלא ועלו למאזן של 17:13.

עומרי כספי פתח כרגיל בחמישייה, אבל לא היה שותף לקאמבק הנהדר של קבוצתו. הפורוורד הישראלי, ששיחק 23 דקות לפני שהוחלף באמצע הרבע השלישי במהלכו שלח מרפק לאפו של גרג מונרו, שירד לקבל טיפול וחזר למשחק. כספי סיים עם 8 נקודות (3 מ-5 לשתיים, 0 מ-1 לשלוש, 2 מ-2 מהקו), 3 ריבאונדים, 3 איבודים וללא אסיסטים.

הפיסטונס המשתפרים, שחיפשו ניצחון שמיני בעשרת משחקיהם האחרונים וניצחון חוץ שלישי ברציפות לראשונה מזה שלוש שנים, ברחו ברבע השני בזכות הרוקי המרשים שלהם, ברנדון נייט, והוליכו 44:55 בהפסקה. ברבע השלישי הפער צמח עד 55:72, אבל אנטואן ג'יימיסון הוותיק שינה את המומנטום, וברבע הרביעי אירווינג נטל פיקוד.

הבחירה הראשונה בדראפט האחרון קלע 17 מתוך 25 הנקודות שלו ברבע האחרון, ויחד עם מחליפו של כספי, אלונזו ג'י, שצבר 16 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-25 דקות, הם הוליכו את הקאבס למהפך וליתרון 87:93 שתי דקות לסיום. בן גורדון משך את הדרמה עם שלשה שצימקה ל-92:93, אבל דניאל גיבסון שחזר מפציעה דאג להרגיע את הקהל באוהיו עם שתי קליעות עונשין בשניות הסיום. ג'יימיסון הוביל את המנצחים עם 32 נקודות ו-10 ריבאונדים, נייט סיים עם 24 בדטרויט.

בסיום זכה ג'י למחמאות רבות מביירון סקוט, שאמר: "הוא אחד השחקנים המשתפרים בליגה, והוא עשה עבודה נהדרת הערב". על חזרתו לעמדת המחליף של כספי בעמדת מס' 3 אחרי שפתח במשחקים האחרונים במקום גיבסון, אמר סקוט: "הוא הסתגל לעמדה הזו היטב, אבל ייקח לו קצת יותר זמן להתרגל לעמדת הגארד".

צפו בתקציר המשחק

עוד הלילה: הספרס נחו בפורטלנד, מיאמי ממשיכה לדרוס

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully