וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי קול ביקר את וילאש בואש וסופסל מול נאפולי

סוער בצ'לסי, המגן אמר למאמן: "אתה הופך אותנו לרובוטים, איתך לא נזכה בכלום", הפורטוגלי יפוטר בימים הקרובים?

מעמדו של אנדרה וילאש בואש ספג אמש (שלישי) חבטה נוספת עם ההפסד של צ'לסי 3:1 בנאפולי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. בנוסף ליכולת על כר הדשא ושמיטת שער היתרון המוקדם של חואן מאטה, המאמן הפורטוגלי הצעיר נאלץ להתמודד עם קשיים רבים מול שחקניו הוותיקים, שעשויים להוביל לסיום תפקידו במועדון בימים הקרובים.

על פי "הסאן", ערך וילאש בואש שיחה עם השחקנים הבכירים ביום ראשון האחרון בעקבות שרשרת הכשלונות, במהלכה שמרו פרנק למפארד ומייקל אסיין הממורמרים על שתיקה, בזמן שאשלי קול תקף את מאמנו, האשים אותו בכך שהוא הופך את שחקניו לרובוטים, מדכא את היצירתיות שלהם והאשים: "באתי לכאן כדי לזכות בתארים, אבל לעולם לא נעשה זאת עם הטקטיקות שלך".

תגובתו של וילאש בואש הייתה השארתו של קול על הספסל אתמול בנאפולי, לצידו של למפארד, כשהמגן הוקפץ למשחק בשלב מוקדם בעקבות פציעתו של ז'וזה בוסינגווה. "דיברתי עם אשלי ופרנק על מצבם והם היו מאוכזבים מאי הכללתם בהרכב, כי הם הרגישו שהם יכולים לעזור לקבוצה, אבל הם יצטרכו לקבל זאת, כי ההרכב שלי משקף את מה שטוב לקבוצה בעיניי".

אחרי ההפסד, שבנוסף אליו התבשרה צ'לסי גם על כך שג'ון טרי הפצוע ייאלץ לעבור ניתוח ארתרוסקופיה שישבית אותו לחודשיים, אמר וילאש בואש: "ברור שהפסד בהפרש של שער אחד היה עדיף. יהיה יותר קשה להתאושש, אבל לא בלתי אפשרי כי גם היום יצרנו הרבה מצבים".

צ'לסי הפסידה 3:1 בנאפולי בשמינית גמר האלופות

וילאש בואש לא מרים ידיים לקראת הגומלין בלונדון

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully