וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הטעם לא מתוק, אבל לא קרתה שום דרמה"

מאמן ריאל מדריד לא התרגש מה-1:1 במוסקבה ובא בטענות לשיפוט. סלוצקי: "יש לנו תקווה". לאבצי: "ציפיתי לניצחון שלנו"

צסק"א מוסקבה וריאל מדריד נפרדו ב-1:1 במשחק שפתח את הערב השלישי של משחקי שמינית גמר ליגת האלופות. שער שוויון דרמטי של פונטוס ונרבלום השבדי שלוש בתוך תוספת הזמן מחק יתרון מוקדם של הבלאנקוס מרגלי כריסטיאנו רונאלדו (28). ריאל איבדה בשלב מוקדם את קארים בנזמה. החלוץ סובל מכאבים עזים וחומרת פציעתו תתברר בשעות הקרובות.

ז'וזה מוריניו בא כמובן בטענות לשיפוט: "היה קל לראות שהייתה עבירה על כריסטיאנו רונאלדו לפני הכדור החופשי של צסק"א. אני קצת מתוסכל, אבל 1:1 זו לא תוצאה רעה. אני לא שמח ולא עצוב. הטעם לא מתוק, אבל לא קרתה שום דרמה. זה קרה לנו בעונה שעברה בליון וניצחנו את המפגש. אנחנו משוכנעים שאנחנו יכולים לנצח בבית ומצידי שכל משחק חוץ בשלב הנוקאאוט יסתיים ב-1:1. היריבה לא עשתה הרבה, אבל עבדה קשה ובסופו של דבר הצליחה להשוות".

צ'אבי אלונסו המשיך באותו הקו: "התוצאה לא רעה, אבל יכולה הייתה להיות הרבה יותר טובה. היו לנו מספיק הזדמנויות לכבוש את השני וזה היה נותן לנו שקט נפשי. המצב לא רע, אבל אחרי שער השוויון התחושה פחות טובה. חבל, אבל מצבים נייחים הם חלק מהמשחק ודברים קורים. היה קר והסתדרנו עם זה. מצב הדשא היה רע מאוד".

צסק"א עלתה עם השוער השלישי סרגיי צ'פצ'וגוב, שערך בכורה באלופות וגילה יכולת גבוהה: "לא הייתה מתוח והראיתי את זה על המגרש. רונאלדו, קאקה ויתר השחקנים של ריאל הם רק בני אדם. לפני המשחק היה לנו סיכוי של 50 אחוז וזה עדיין המצב. נבוא חזקים לגומלין ולא ננסה רק להתגונן".

המאמן ליאוניד סלוצקי סיכם: "במחצית הראשונה התגוננו וריאל מדריד הגיעה למעט הזדמנויות. הם כבשו מטעות שלנו וחבל. במחצית השנייה ובמיוחד ב-20 הדקות האחרונות שיחקנו פתוח והתוצאה נותנת לנו תקווה לגומלין. פונטוס ונרבלום הוא גיבור המשחק, אבל קייסוקה הונדה היה המפתח ששיפר אותנו. הסיכויים שלנו? לפני שנתיים עברנו את סביליה אחרי 1:1 במשחק הראשון. ריאל עדיין פייבוריטית, אבל סיום המשחק נותן לנו תקווה".

ג'ון טרי ייעדר כחודשיים

במשחק השני נאפולי עשתה צעד חשוב לעבר רבע הגמר עם ניצחון ביתי 1:3 על צ'לסי. אסקיאל לאבצי עם צמד (38, 65) ואדינסון קבאני (45) הפכו יתרון מוקדם של חואן מאטה (27). אחרי שמנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי הודחו בשלב הבתים וארסנל הובסה 4:0 על ידי מילאן בשבוע שעבר, גם הנציגה האחרונה של אנגליה בליגת האלופות נמצאת בסכנת הדחה ממשית.

המאמן וולטר מצארי נשמע מאושר: "זאת הייתה הקבוצה שאני רוצה לראות. עד השער הטפשי שספגנו שיחקנו טוב ואז סבלנו 10 דקות והפכנו את המשחק. הקבוצה הפתיעה אותי. יצרנו הרבה מצבים וחבל שלא כבשנו את הרביעי כי אז היינו הרבה יותר רגועים לקראת הגומלין. יש לצ'לסי את היכולת להבקיע שני שערים בבית".

כובש הצמד אסקיאל לאבצי: "ציפיתי לניצחון שלנו והייתי בטוח שנשיג אותו, אבל צ'לסי קבוצה חזקה ושום דבר לא גמור. יש לנו יתרון טוב ונצטרך לכבוש לפחות שער אחד כדי להבטיח את ההעפלה. המאמן אמר לנו לעזור להגנה וכולנו נתנו יד בחלק האחורי כי זה מה שהיה צריך לעשות כדי לתת משחק גדול. צ'לסי כבשה עם קצת מזל, אבל למזלנו השווינו מהר והצלחנו להגיב כמו שהגבנו. שיחקנו טוב מאוד, לחצנו את המגנים שלהם וניצלנו את הטעויות".

בנוסף להפסד, צ'לסי קיבלה בשורות רעות נוספות. הבלם ג'ון טרי זקוק לעבור ארתרוסקופיה והוא צפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים. טרי נפצע בברכו במהלך משחק הגביע מול פורטסמות לפני כחודש וחצי ומאז נעדר מהמגרשים. הוא ניסה להיות כשיר למשחק בנאפולי, אבל לא הצליח להתאמן ובדיקה נוספת קבעה כי הוא זקוק להליך כירורגי.

חואן מאטה סיכם את ההפסד: "ידעתי שיהיה משחק פתוח כי נאפולי קבוצה מאוד התקפית עם שלישייה מהירה של קבאני, לאבצי והאמשיק שטסה להתקפות מתפרצות ובנוסף, גם אנחנו אוהבים לתקוף. נצטרך לכבוש באנגליה ויש לי ביטחון בקבוצה. זה לא יהיה קל, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה".

אנדרה וילאש בואש: "אחרי השער שכבשנו היו לנו הזדמנויות לעלות ל-0:2. גם יכולנו למנוע שניים מהשערים שלהם, אבל התקפה חזקה כמו של נאופלי מענישה אותך. ברור שהפסד בהפרש של שער אחד היה עדיף. יהיה יותר קשה להתאושש, אבל לא בלתי אפשרי כי גם היום יצרנו הרבה מצבים".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully