וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: קרלוס טבס התנצל וישוב לפעילות

הארגנטינאי התחרט על התנהגותו בחודשים האחרונים, ובקבוצה יאפשרו לו לחזור להתאמן אחרי שהכינו עבורו תוכנית מיוחדת

האם פרשת קרלוס טבס הגיעה לסיומה? החלוץ הבעייתי של מנצ'סטר סיטי התנצל היום (שלישי) על התנהגותו בפני המועדון, כפי שהתבקש, וכעת הוא אמור לחזור לפעילות בקבוצה. כזכור, הארגנטינאי שהה במשך שלושה חודשים בארצו מבלי שקיבל לכך אישור מהמועדון, והצליח להרגיז מאוד את ראשי הקבוצה.

"אני רוצה להתנצל בכנות ובאופן גלוי בפני כל מי שפגעתי בו ובפני כל מי שהפעולות שלי בחודשים האחרונים העליבו אותו", הבהיר טבס בהודעה הרשמית שהוציא. "אני רוצה להתרכז בלשחק כדורגל במנצ'סטר סיטי". טבס לא שיחק מאז שסירב להתחמם בחודש ספטמבר האחרון בהפסד לבאיירן מינכן.

מי שהספיק לשכוח, רוברטו מאנצ'יני הבהיר לאחר אותו משחק כי טבס "גמר" עם המועדון. אלא שלאחר שהעניינים מעט נרגעו, הצהיר המנג'ר האיטלקי כי טבס יוכל לשוב לפעילות אם יתנצל על התנהגותו. במהלך חלון ההעברות של ינואר, לא מעט קבוצות חיזרו אחריו, ובראשן מילאן שבה הוא כבר סיכם את תנאיו, אך הרוסונרי התעקשו לצרף אותו בהשאלה, בעוד סיטי התעקשה למכור אותו. מלבד מילאן, גם אינטר, פריס סן ז'רמן ו-ווסטהאם גילו עניין בשחקן.

כעת, לאחר ההתנצלות, מעניין יהיה לבחון באיזה שלב טבס יחזור לפעילות שכן הוא לא שיחק במשך ארבעה חודשים ולא נמצא בכושר של משחק. סיטי כבר הודיעה שטבס יחל בתוכנית אימונים שהותאמה במיוחד עבורו. במקביל, ערעורו על העונש שהוטל עליו, שכלל קנס של שש משכורות, בוטל.

מנצ'סטר סיטי תפגוש בגומלין את פורטו

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully