וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי: "אם טבס צריך להתנצל, שיעשה זאת"

קשר מנצ'סטר סיטי רוצה לראות את חברו חוזר: "הוא חשוב לנו". פורטו מגיעה לגומלין בליגה האירופית (ד', 19:00, ספ'1)

הרחק מאור הזרקורים של ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי תנסה מחר (רביעי, 19:00, ספורט1 ו-HD) לעלות לשמינית גמר הליגה האירופית, כאשר תארח למשחק הגומלין את פורטו, אחרי שניצחה אותה 1:2 בדרגאו בזכות שער מאוחר של סרחיו אגוארו. הפורטוגלים זכו בתואר בעונה שעברה, אך יודעים כי הסיכויים שלהם להגן עליו קטנו משמעותית בעקבות ההפסד הביתי, ובמיוחד כאשר הם לא ניצחו מעולם על אדמת אנגליה (14 משחקים בסך הכל).

"ברור שזה לא המצב האידיאלי, אבל נצטרך להגיע למנצ'סטר ולנצח אותם", אמר לוצ'ו גונסאלס, שחזר בינואר לפורטו אחרי תקופה במארסיי. "לשחקנים של סיטי יש איכויות רבות, אבל אם נשחק כמו במחצית הראשונה בדרגאו נוכל לעבור אותם". פורטו תחסר את אלברו פריירה המושעה ודנילו הפצוע.

סיטי לא הפסידה ב-12 משחקי הבית האחרונים שלה, וגם הפעם תהיה כמובן פייבוריטית, למרות היעדרותם של הבלמים ג'וליאן לסקוט, וינסנט קומפני וקולו טורה. יאיא טורה צפוי לפתוח בקישור יחד עם ג'יימס מילנר ודויד סילבה, כשאת ההתקפה יובילו אגוארו ואדין דז'קו. מריו באלוטלי ימתין להזדמנות על הספסל.

המאמן רוברטו מאנצ'יני סירב להתייחס לסיפור קרלוס טבס במסיבת העיתונאים, אבל סמיר נאסרי אמר: "לא דיברתי עם קרלוס. אני חושב שהוא שחקן חשוב לנו ולכל קבוצה באירופה, הוא איכותי מאוד. אם הוא חייב להתנצל, אז כדאי שיעשה זאת ויחזור לסגל. אנחנו צריכים שחקנים כמוהו כדי לזכות בליגה ובליגה האירופית".

ובינתיים באופ"א החליטו לפתוח בהליך משמעתי כנגד פורטו בעקבות הקריאות הגזעניות שהושמעו לעברם של מריו באלוטלי ויאיא טורה במשחק הראשון. הדיון נקבע ל-29 במרץ בעקבות תלונתה של סיטי.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully