וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "אנחנו מודעים למצב והוא בכלל לא פשוט"

עוד משחק בלי לכבוש, עוד צעד מחוץ לפלייאוף העליון, עוד בלם פצוע (פאביצ'ביץ') ומכבי ת"א חוששת. חיימוב: "מקווה שנתאחד"

מכבי תל אביב איבדה אתמול (שני) שתי נקודות יקרות במאבק על כניסה לפלייאוף העליון, כשסיימה בתיקו 0:0 מול בית"ר ירושלים בטדי. הצהובים מדורגים כעת במקום התשיעי עם 35 נקודות, וכאשר נותרו ארבעה משחקים עד לסיום הליגה הסדירה ותחילת משחקי הפלייאוף, בקבוצה מבינים שמעתה והלאה כל משחק יהיה גורלי לקראת ההתברגות בשמינייה הראשונה.

שחקן בקבוצה אמר ש"מועדון כמו מכבי תל אביב צריך להתמודד על המקום הראשון, במקום להילחם על מקום בפלייאוף העליון. באמת עצוב מאוד שזה המצב".

זה היה משחק שני ברציפות בו מכבי לא מצליחה להבקיע, ולמרות מחצית שנייה טובה שבה הפגינה הקבוצה יכולת בהחלט לא רעה, שוב החמיצו החלוצים פעם אחר פעם ולא מצאו את הרשת של אריאל הרוש, שנבחר כמובן למצטיין במשחק.

במכבי תל אביב מודאגים מאוד מפציעתו של הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שייבדק הבוקר כדי לאבחן את חומרת הפגיעה שלו. החשש הוא שהבלם המונטנגרי סובל מקרע בשריר התאומים וצפוי להיעדר כשישה שבועות. עד לפציעתו הציג פאביצ'ביץ' יכולת טובה מאוד בחלק האחורי ובקבוצה ציינו את שיתוף הפעולה הטוב בינו לבין הקרואטי הצעיר רוברט פונצ'ץ, שגם הוא רשם משחק טוב וקיבל מחמאות. בצוות הרפואי ינסו להכשיר במהלך הימים הקרובים את הבלם שרן ייני, שעדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה בקרסולו, במטרה שישחק משחק הקרוב בשבת נגד הפועל עכו בבלומפילד.

* המשחק המרכזי ששודר אמש בערוץ הראשון הניב רייטינג ממוצע של 10.4 אחוז ופיק צפייה של 12.2 אחוז.

גיא חיימוב: "חזרתי מפציעה וברק לוי היה טוב וזהו"

מי שחזר אמש להרכב לאחר תקופה ארוכה הוא השוער גיא חיימוב, שגילה יכולת טובה בין הקורות. בקבוצה שיבחו את משחקו של השוער ואמרו: "חיימוב הציג יכולת טובה ונתן הרבה שקט לחלק האחורי. כל הכבוד לו על היכולת שהציג, במשחק לא קל. טוב שיש תחרות בריאה על כל עמדה במגרש בטח ובטח על עמדת השוער".

"אחרי קצת יותר מחודשיים בחוץ, תמיד כיף לחזור לשחק", אמר חיימוב בסיום. "בשביל זה אנחנו מתאמנים ועובדים קשה, ואני שמח שעשיתי את זה בצורה טובה. אם המאמן יחליט שאני צריך להמשיך לשחק, אשמח מאוד. לא הופתעתי מזה שלא שיחקתי בתקופה האחרונה. חזרתי מפציעה וברק לוי היה טוב וזהו. צריך להמשיך לעבוד קשה ולקבל את הצ'אנס בחזרה".

חיימוב התייחס גם לעובדה שהקבוצה שוב לא מצליחה לכבוש ולנצח ואמר: "אין ספק שאנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק הזה. החמצנו הרבה במחצית השנייה וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו. שיחקנו טוב גם נגד בני יהודה וגם במשחקים הקודמים. או שזה חוסר מזל או שאנחנו לא משכילים לכבוש, אבל זה המצב. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה וזה יגיע".

השוער נשאל על ארבעת המשחקים הקרובים שייקבעו אם הקבוצה תשתחל לפלייאוף העליון והשיב: "כל אחד מארבעת המשחקים שמסיימים את הסיבוב הזה יהיה חשוב. נעשה את המיטב ונעבוד קשה כדי להיכנס לפלייאוף העליון. אנחנו מאוד מאוד מודעים למצב, המצב הוא בכלל לא פשוט. אנחנו מדברים בינינו לבין עצמנו ומאוד מעורים בקטע הזה. מקווה שנתאחד יחד ונצליח לעשות את זה".

מכבי תל אביב נפרדה ב-0:0 חלש מבית"ר ירושלים

שלום תקווה טוען: עצוב מה שקרה למשחק שהיה פעם קלאסיקה

חשש במכבי תל אביב: פאביצ'ביץ' ייעדר שישה שבועות

מכבי תל אביב בוואלה! ספןורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully