וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר שבר שולחן במהלך המחצית בחדר ההלבשה

המאמן לא היה מרוצה משחקניו, הם החזירו בקאמבק וניצחון דרמטי על נתניה. המאמן: "ניצחון ששווה זהב, לא היינו בפוקוס"

איזו דרמה הייתה הערב (שני) באולם הפחים במשחק שסגר את המחזור ה-17. הפועל חולון המקומית כבר הייתה בבור של 13 נקודות במחצית מול ברק נתניה מהתחתית, אבל קאמבק גדול שהסתיים בסל ניצחון של רון לואיס 2.7 שניות לסיום, עצר רצף של שני הפסדים לקבוצה של דן שמיר וקבע 70:71 בסיום. ניצחון חשוב לחולון במאבקי המיקום בצמרת לקראת הפלייאוף.

שמיר ידע להודות ללואיס על הסל הגדול בסיום: "שחקנים גדולים עושים מהלכים גדולים. הכדור האחרון היה כדור אבוד והסל היה עם יותר מזל משכל. ניצחון כחוט השערה. הוצאנו מעצמנו הרבה. היה לנו שבוע לא משהו ואנחנו עוברים משהו כקבוצה. היו ימים שהכל זרם טוב והשבוע הרגשנו שאנחנו לא בעניינים, זה ניצחון ששווה זהב. לא שיחקנו טוב זה ברור, אבל ידענו לצאת מהבור שהכנסנו את עצמנו אליו ואני שמח. ניצחנו אותם פעמיים העונה לפני המשחק וזה לא קל. לא היינו בפוקוס, לפעמים צריך מזל וטוב שהוא היה איתנו". שמיר היה מאוד מתוסכל מההופעה של שחקניו ב-20 הדקות הראשונות ואף שבר שולחן בחדר ההלבשה במחצית.

בריאנט דאנסטון, שהוביל את המנצחים עם 24 נקודות, הוסיף: "התחלנו לא טוב, לא קלענו, אבל בחצי השני שיחקנו יותר אגרסיבי. אני מנסה להיות פעיל ולהגיע למקום הנכון. לואיס קלע סל גדול. לרגע חששתי שעמדתי לו בדרך".

וגיבור הניצחון לואיס השלים: "כבר איבדתי את הכדור ואז ניסיתי להגיע לזריקה טובה. ניצחון חשוב. הפסדנו פעמיים ברציפות, חזרנו הביתה ורצינו לחזור למסלול הניצחונות כדי להמשיך קדימה. שמיר מאמן מצוין והוא יודע להרים אותנו גם אחרי הפסדים ולאחד אותנו לניצחון".

מהצד המאוכזב, דני פרנקו אמר: "היינו קצת מותשים ברבע הרביעי. לחולון יש אנרגיות באולם הזה והקהל הרים אותם יותר ויותר. היו חסרות לנו אנרגיות בסוף, אבל אין מה לבכות. ידענו שיהיה משחק קשה. קיבלנו פה 40 הפרש רק לפני חודש. לא קל לנו עם חולון, כי הם משחקים לנו על חלק מהמגרעות. אני מאוכזב, המשחק היה ביד. נגד חולון צריכים להיות מרוכזים בהגנה כי הגבוהים זזים בלי כדור. הם מנצחים משחקים בצבע ואנחנו איבדנו ריכוז. אני לא כועס על היקס, הוא נתן את הנשמה. אחרי שנתאושש נסתכל על דברים טובים שעשינו פה היום".

"איבדנו את הגבוהים בעבירות ולא הצלחנו לקחת ריבאונדים ולרוץ. בשום פנים ואופן לא רצינו לשחק יותר לאט. באנו לפה ולא תיכננו בכמה נוביל. עשינו רק 24 נקודות במחצית השנייה. ברור שההפסקה לוקחת אותך למקום אחר. החצי השני מתחיל אחרת", סיכם פרנקו.

ליאור ליפשיץ, שחזר לאולם בו העביר תקופה יפה בחולון, הוסיף: "התחלנו מרוכזים, ידענו מה אנחנו רוצים לעשות, לאיפה אנחנו רוצים ללכת, מה היתרונות והחסרונות. במחצית השנייה אפשר להגיד שלא עשינו את הדברים, אבל צריך לתת קרדיט לחולון. אני גאה בשחקנים ששיחקו איתי היום, היה לי כיף להיות על המגרש. היה משחק של גברים, חבל שזה לא היה בצד שלנו".

סל ניצחון ללואיס, 70:71 לחולון על נתניה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully