וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "ליוגב אוחיון יש ביצים, עשה מהלכים גדולים"

20.2.2012 / 8:57

קית לנגפורד החמיא לכוכב מכבי תל אביב בניצחון על ירושלים ואמר: "נהניתי מהאווירה במלחה". בירושלים התלוננו על השיפוט

אווירה טובה ונינוחה נרשמה במכבי תל אביב אחרי הניצחון 100:104 על הפועל ירושלים אמש (ראשון) במלחה. האלופה אמנם התקשתה בדרך לניצחון בהארכה, אבל בקבוצה ידעו לקחת את הדברים הטובים מהניצחון הקשה והצמוד. "זה משחק שבונה אופי ומראה על אופי של קבוצה", אמר בסיום המאמן דיוויד בלאט.

קית' לנגפורד סיכם את המשחק והחמיא ליוגב אוחיון, שקלע 20 נקודות וחילק 8 אסיסטים: "ליוגב יש ביצים ענקיות, הוא עשה כמה מהלכים גדולים". על ירושלים אמר לנגפורד: "ציפיתי לאינטנסיביות כי שמעתי על האווירה במלחה, ודווקא נהניתי ממנה. ירושלים שיחקה נהדר, זו קבוצה קשוחה. הם שיחקו טוב והיה לנו קשה מולם, אבל זה לא שהיכולת שלנו לא טובה. זה לא משפיע לרעה לקראת יום חמישי. היה משחק בין שתי יריבות טובות, אבל בסוף ניצחנו".

לנגפורד גם התייחס למשחק נגד ז'לגיריס קובנה ביום חמישי ביורוליג: "הדבר החיובי זה שיהיו לנו כמה ימים להתכונן. המשחק הזה מאוד חשוב, נתכונן אליו כמו שצריך". לנגפורד אומנם ביצע עבירה די מיותרת בסיום הזמן החוקי, שהביאה להארכה, אבל גם קלע מספר סלים חשובים. "כשחקן אין לי שום בעיה לקחת אחריות", אמר בסיום, "לא שיחקתי דווקא כל כך טוב היום, אבל לקראת סוף הרבע האחרון עשיתי כמה דברים ופעולות טובות".

דמונד מאלט: "קודם ז'לגיריס, אחר כך ברצלונה"

כידוע, דייויד בלאט נמצא בימים האחרונים במשא ומתן עם מכבי על הארכת חוזהו, ולאחר שכבר העביר להנהלה את המסר שברצונו להאריך את חוזהו של ריצ'רד הנדריקס ממשיך בקבוצה, במכבי גם רוצים להאריך את חוזהו של קית' לנגפורד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, היו"ר שמעון מזרחי ערך פגישה עם סוכנו.

דמונד מאלט לא קלע אמש, אבל נהנה על הספסל מהאווירה החמה. "זה היה משחק מאוד טוב ומאוד קשה, אבל בסופו של דבר זה היה משחק של אופי והיה לנו כאן את האופי לנצח", אמר מאלט, "זה משחק שיכול לעזור לנו מבחינת המומנטום לפני ז'לגיריס.

מאלט התייחס להפסד אמש של ברצלונה בגמר הגביע הספרדי, לקראת קרב אפשרי בין הצהובים לבארסה בעוד שבועיים במה שעשוי להיות קרב על ראשות הבית: "אני ממש לא מסתכל על ההפסד של ברצלונה לריאל בגביע כמשהו שיכול לעזור לנו לנצח שם. מה הקשר בכלל? אנחנו רק רוצים לעבור קודם כל את המשחק ביום חמישי ורק אחר כך נחשוב על ברצלונה".

הפועל ירושלים: אכזבה מתוקה, גאווה עצובה

בהפועל בירושלים ממשיכים להיאבק על המיקום בטבלה, אך למרות ההפסד בקבוצה יצאו מעודדים מהדרך בה השחקנים נלחמו. מנגד, בירושלים יודעים שהקבוצה כבר הייתה קרובה לניצחון, ולאנשיה אף היו טענות לשיפוט בסיום המשחק וביקרו את אנשי המשרוקית. "נתנו מאבק נהדר היום", אמר שרון דרוקר לשחקניו בחדר ההלבשה, "אנחנו צריכים להמשיך את האינטנסיביות הזאת לא רק מול מכבי אלא מול קבוצות אחרות"

דן גרונפלד סיכם ואמר ש"נאבקנו קשה, כי חשוב לנו המיקום, וכל משחק חשוב עבורנו. אנו גאים במאמץ שלנו אבל תמיד מאוכזבים מההפסדים. זה היה קרוב, אבל בהארכה קצת הרפינו. לא יודע אם הייתה לנו יותר מוטיבציה מול מכבי מאשר במשחקים אחרים. אני חושב ששיחקנו ביחד. בסופו של דבר המשחק יכול היה ללכת לשני הכיוונים, והוא פשוט לא הלך לכיוון שלנו".

קפטן הקבוצה אורי קוקיה: "ברור ששיחקנו מצוין, הייתה אווירה ואוהדים מדהימים. שיחקנו חזק, נלחמנו, והכי חשוב שיחקנו ביחד, אבל היה חסר הגרוש ללירה. אנחנו צריכים לצבור ניצחונות , זו המטרה. יש אצלנו שיפור, וזה מורגש באימונים. לשרון דרוקר לוקח זמן להעביר את מה שאנחנו צריכים, זה תהליך, אבל הכי חשוב שנשחק יחד".

מכבי ת"א ניצחה את הפועל ירושלים 100:104 בהארכה

דיוויד בלאט: "הישראלים נותנים את הטון במכבי תל אביב"

ריאל מדריד הביסה את ברצלונה בגמר הגביע הספרדי

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully