וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הישראלים נותנים את הטון במכבי תל אביב"

19.2.2012 / 23:06

בלאט מסופק מהניצחון של מכבי ת"א במלחה, והחמיא לאוחיון: "ממליץ לכל ישראלי להגיע למכבי". דרוקר: "ראינו קבוצה לוחמת"

במכבי תל אביב הצהירו בימים האחרונים כי הם אינם מודאגים מהמשחק מול הפועל ירושלים, וכי הם מתמקדים רק במשחק ביום חמישי הקרוב מול ז'לגיריס קובנה. אלא שהערב (ראשון) אותה ירושלים היתה קרובה מאוד להפתיע אותה ולגבור עליה בפעם השניה העונה, כשמי שמנע ממנה לעשות זאת הוא אחד בשם יוגב אוחיון, אקס האדומים, שהיה ענק והוביל את מכבי ל-100:104, אחרי הארכה.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר בסיום: "ראינו משחק כדורסל אדיר היום, ברמה גבוהה. היה קהל חם משני הצדדים, אבל ספורטיבי וזה חשוב לליגה שלנו. היה משחק מאוד קשה, לשחק בשבוע במשחקים שכולם חשובים זה לא פשוט. לבוא ולתת משחק כמו שנתנו היום זה מצביע על האופי והאישיות של כל המערכת וכל הכבוד לכולם.

"הכוח של הקבוצה שלנו זה לא בשמות אלא ביכולות ובמה שכל אחד עושה בקבוצה. חזרנו מפיגורים היום ועשינו דברים שלא כל קבוצה יכולה לעשות, בטח לא פה במלחה ביום שירושלים שיחקה טוב. אני חושב שירושלים קבוצה עמוקה ובסופו של דבר נשארנו על המגרש עם יותר שחקנים שיכלו להכריע את המשחק. במכבי הישראלים נותנים את הטון ולא מדברים על זה מספיק. אם יש ישראלי טוב שרוצה לשחק ברמות הגבוהות ביותר, אני ממליץ לבוא למכבי. למרות שניסו לעצור את יוגב, הוא ישחק הרבה אם הוא ישחק טוב".

עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר בסיום: "היה משחק דרמטי של הרבה נקודות. הייתה הארכה, מתח והרבה עצבים. אני שמח שהראינו הרבה אופי והצלחנו לנצח. יוגב אוחיון היה מצוין, הריץ את הקבוצה והיה המפתח לניצחון. גם בורשטיין היה גדול, אבל אנחנו שמחים שהצלחנו לנצח כקבוצה. ידענו להתעלות בהארכה ולנצח וזה מראה על הרבה אופי". לקראת המשחק מול ז'לגיריס אמר גודס: "חייבים לנצח את ז'לגיריס אם אנחנו רוצים לחשוב על הטופ 8. הולך להיות קרב רציני ומשחק קשה ואנחנו רוצים לנצח גם אותו".

טל בורשטיין אמר: "היה משחק מדהים, סווינגים של שתי הקבוצות ומהלכים גדולים נהנתי להיות בצד המנצח ועוד ביום הולדת שלי. נהנתי מכל רגע במשחק גם כשהיינו בפיגור, זה חלק מהמשחק ומהיופי שלו. עוד שראיתי את יוגב כילד שהגיע לבוגרים בגליל אהבתי את המשחק שלו יש לו אופי מדהים הוא משחק עם הרבה ביטחון שחקן פנטסטי ואני הכי שמח בשבילו. אין לנו שליטה על שריקות של השופטים משתדלים להתעלם מזה, זה חלק מהמשחק".

יוגב אוחיון, שהיה המצטיין, אמר: "היה פה משחק מדהים עם שתי קבוצות מצוינות. אני שמח שבסוף ידנו הייתה על העליונה ושימחנו את האוהדים שבאו לכאן. מבחינתנו רצינו להמשיך את רצף הניצחונות ופנינו ליום חמישי. המאמנים הורידו אותנו לקרקע אחרי הגביע. באנו מוכנים".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר בסיום: "ראינו קבוצה אחרת, לוחמת שקופצת על כל כדור. ביקשתי מהשחקנים שזה לא יהיה רק נגד מכבי. הדרך הזו של לשחק יחד, להקריב ולשמור על הוראות טקטיות היא הדרך שצריכה להיות בירושלים. באנו לשחק ולהילחם ולא להרים ידיים נגד קבוצה שהיא בין הטובות באירופה. הרבה שלשות של שחקנים שרצינו שיזרקו במכבי נכנסו פנימה. כולם מתחברים לקבוצה שנלחמת".

ראמל בראדלי אמר: "היה משחק קשה, נלחמנו חזק וצריך לתת קרדיט למכבי תל אביב. הם כל הזמן חזרו למשחק ועם כמה זריקות טובות ניצחו אותנו. אני חושב שמאז שהגעתי לכאן, המאמן דיבר הרבה על הקרבה וכולנו ניסינו לעשות את הכל וגם אני באופן אישי ניסיתי לתת הכל עבור הקבוצה אבל זה לא הספיק הערב. בשבועיים האחרונים עבדנו קשה, ניסינו להרים את הראש ואנחנו מרגישים שיש שינוי לטובה למרות ההפסד הערב. אני בהחלט חושב שעשינו צעד קדימה הערב כשכמעט ניצחנו את אחת הקבוצות הכי טובות באירופה ואם נשקיע את אותו מאמץ במשחקים האחרים, הניצחונות יגיעו".

ומה עוד קרה במחזור ה-17? כל התוצאות בפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully