וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "הפער מריאל מדריד לא מייצג"

ההצגה של ברצלונה נגד ולנסיה גרמה לפפ להפליג במחמאות: "הקבוצה הזו מגדירה את הכדורגל. אנחנו בני מזל לחזות בה"

קצת מפתיע, אבל הרביעייה של ליאונל מסי אמש (ראשון) ב-1:5 המרשים של ברצלונה על ולנסיה, הייתה הרביעייה הראשונה שהוא כובש בליגה הספרדית. 74,420 צופים בקמפ נואו ראו את הארגנטינאי חוגג כיאות הופעה מספר 200 בליגה ומסייע לקבוצתו לחזור מפיגור 1:0 ולהוריד את הפער מריאל מדריד בחזרה ל-10 נקודות.

"הייתי מאוד רגוע", סיפר מסי אחרי המשחק, "החברים שלי לקבוצה, המאמן והאנשים החשובים לי, בוטחים בי וזה משמח אותי. חשוב שהצלחנו לחזור לפורמה ואנחנו חייבים להמשיך לשחק בצורה כזו. יש כמה משחקים חשובים בפתח".

אגב מסי והרביעייה, הארגנטינאי בן ה-24 כבר כבש רביעייה בעבר, נגד ארסנל בליגת האלופות. אחרי אתמול יש לו 27 שערי ליגה ובסך הכל 44 שערים ב-39 הופעות בכל המסגרות העונה. ב-200 משחקי ליגה הוא כבש 146 שערים והוא השחקן הכי צעיר בתולדות ברצלונה שמגיע למספרים כאלו.

בחזרה למשחק ולתצוגה נגד השלישית בטבלה, למי ששכח. אחרי המשחק חזרו השחקנים ואמרו שהם מקווים מאוד שפפ גווארדיולה יחתום על חוזה חדש במועדון. המאמן עצמו לא התייחס לסוגייה שכל כך מעסיקה את ברצלונה, אבל כן למשחק ולמצב בטבלה.

"כשמסתכלים על הצורה בה אנחנו משחקים העונה, רואים שלא מגיע לנו להיות בפער של 10 נקודות מהמקום הראשון", אמר גווארדיולה, "אני באמת ובתמים לא חושב שהפער הזה מייצג, אבל אנחנו צריכים לחיות עם זה. אנחנו כל כך בני מזל לחיות בזמן בו השחקנים הללו משחקים. הקבוצה הזו מגדירה את הכדורגל".

רביעייה לליאונל מסי, 1:5 לברצלונה על ולנסיה

חמד, אוואט ומאיורקה הביסו את ויאריאל 0:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully