וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רביעייה לליאונל מסי, 1:5 לברצלונה על ולנסיה

הארגנטינאי חגג בסטייל את ההופעה ה-200 בליגה. הפער מריאל צומק ל-10 נקודות. בישול לחמד, 0:4 גדול למאיורקה

המחזור ה-23 בליגה הספרדית הושלם הערב (ראשון) עם הצגה גדולה של ליאונל מסי. הפנומן כבש רביעייה והוביל את ברצלונה ל-1:4 מוחץ על ולנסיה בקאמפ-נואו. עוד לפני כן נערכו היום ארבעה משחקים חמים במיוחד שסיפקו הרבה שערים. תומר חמד בישל ב-0:4 של מאיורקה על ויאריאל, כשדודו אוואט רשם 90 דקות. אתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 מאכזב מול חיחון ואתלטיק בילבאו הביסה 0:3 את מלאגה.

ברצלונה - ולנסיה 1:5

ליאונל מסי רשם את ההופעה ה-200 בליגה הספרדית (והפך לשחקן הצעיר ביותר שעושה את זה בהיסטוריה של ברצלונה) וקינח עם רביעייה ראשונה בקריירה בליגה שצימקה את הפער מריאל מדריד בחזרה ל-10 נקודות. דווקא ולנסיה עלתה ליתרון בדקה התשיעית כשפאבלו פיאטי ניצל הגנה רדומה של בארסה ושלח פנימה מקרוב. מסי נכנס לעניינים בדקה ה-22. תחילה ניצל הרחקה רעה של הגנת האורחים ואיזן וכעבור חמש דקות דחק מקרוב לאחר השמטה של דייגו אלבס. החגיגה נמשכה בדקה ה-76 כששוב מסי הגיע ראשון לכדור שנהדף מהשוער וירה כדור שטוח לרשת. נגמר? הצחקתם את הפנומן. בדקה ה-85 בוסקטס הכניס כדור עומק גאוני ומסי הקפיץ באמנות מעל אלבס וקבע 1:4. צ'אבי חתם עם הקפצה משלו בדקה ה-90. מסי העלה את מאזנו ל-27 שערי ליגה, אחד פחות מכריסטיאנו רונאלדו.

מאיורקה - ויאריאל 0:4

הקבוצה של חואקין קפארוס הצליחה להתאושש בצורה מושלמת מההפסד 3:1 למלאגה במחזור שעבר. מאיורקה הביסה 0:4 את ויאריאל ועלתה למקום ה-12 בליגה עם 28 נקודות, בעוד הצוללת הצהובה נותרה תקועה במקום ה-17 עם 26 נקודות, שלוש יותר מראסינג סנטאנדר והקו האדום. דודו אוואט פתח בהרכב והשלים 90 דקות, תומר חמד רשם 68 דקות ובישל את השער השני.

מאיורקה כבשה את הראשון בדקה ה-41. חמד הוכשל על ידי השוער דייגו לופס, צ'ורי קסטרו הגביה ו-ויקטור בעט מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-52, כשהכובש הפעם היה מרטי לאחר בישול של חמד בנגיחה בעקבות כדור חופשי. החגיגה של מאיורקה נמשכה בדקה ה-65 כשוויקטור כבש את ה-0:3 לאחר בישול נוסף של קסטרו. שתי דקות חלפו וזה כבר 0:4, כשהפעם היה זה נונייס עם נגיחה לאחר עוד בישול של קסטרו המצוין.

ספורטינג חיחון - אתלטיקו מדריד 1:1

המומנטום של הקולצ'ונרוס נעצר מעט לאחרונה. אתלטיקו מדריד, שניצחה ביום חמישי האחרון 1:3 מרשים מאוד את לאציו בחוץ, סיימה ב-1:1 מאכזב במיוחד מול חיחון וזה התיקו השלישי ברציפות של דייגו סימאונה בליגה. אתלטיקו מדריד שישית עם 32 נקודות, בעוד חיחון נותרה במקום ה-19 עם 20 נקודות.

הקולצ'ונרוס עלו ליתרון בדקה ה-20 כשפריצה מסחררת של אדריאן נגמרה בבעיטת רוחב חזקה, שניתזה מרגלו של קאנלה פנימה וקבעה שער עצמי ו-0:1 לאתלטי. הקבוצה המקומית הצליחה לאזן בדקה ה-37 כשהגבהה של אלברטו בוטיה מצאה את סבסטיאן אגורן, שניצל ערבוביה ברחבה ובעט פנימה את ה-1:1.

אתלטיק בילבאו - מלאגה 0:3
לבילבאו: פרננדו אמורבייטה (58), מיקל סן חוסה (60), גאיצקה טוקרו (61).

לבנטה - ראיו וייקאנו 5:3
ללבנטה: חוסה בארקו (פנדל - 50), רובן סוארס (79, פנדל - 90), לראיו: לסאנה בנגורה (35 ו-70), דייגו קוסטה (62 ו-63), אנדריה דליבאסיץ' (85).

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully