וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "זה משחק שאזכור כל חיי"

19.2.2012 / 23:18

מכבי ראשון לציון חזרה מפיגור מול אשקלון, בירנבוים החמיא לשחקניו. אבי אשכנזי: "אנחנו מאבדים ביטחון ממשחק למשחק"

איזה מחזור נהדר נרשם הערב (ראשון) בליגת העל. בצל הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב במלחה על הפועל ירושלים (100:104 בהארכה), היו עוד כמה משחקים מסקרנים. בצמרת, השיגה הפועל גלבוע/גליל ניצחון חוץ מרשים על מ.כ הבקעה של אבי אשכנזי, והנחילה לה הפסד רביעי ברציפות. הקבוצה של ליאור ליובין לעומת זאת, תופסת חזקת את המקום השני.

"לנצח משחקי חוץ זאת משימה קשה", אמר מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין בסיום. "אני מרוצה שדברים עבדו לנו, רצינו לבסס משחק פנים ועשינו את זה" לגבי היכולת הפושרת של דגן יבזורי אמר המאמן: "זה גלים, יש משחקים יותר טובים. זה מקשה במאצ'אפ אבל הוא תורם בחוכמה והנאה והוא מכיר אותי וזה נותן הרבה בטחון. הא משתפר באימונים. הזרים פעלו טוב היום אבל הם לא עשו הכל בעצמם. אלה חמישה שחקנים על הפרקט שעשו תרגילים, והייתה תרומה קבוצתית".

רומאו טראוויס, ששוב היה ענק עבור הקבוצה שלו והוליך אותה אל הניצחון החשוב, אמר בסיום: "מה שחשוב זה שמנצחים, לא משנה אם זה משחק מכוער או לא. השגנו ניצחון בחוץ ותפסנו אותם בלילה קשה".

בבקעה רשמו הערב משחק רביעי רצוף ללא ניצחון, ומאמן הקבוצה, אבי אשכנזי אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד, הפסדנו אחרי משחק לא טוב. אנחנו מאבדים ביטחון ממשחק למשחק וזאת אחריות שלי, אצטרך לעשות שינוי, אולי לא בשחקנים אבל משהו באנרגיות צריך להשתנות. זאת לא פעם ראשונה שאני נמצא במצב כזה. זה לא שגליל שיחקו טוב היום, הייתה הזדמנות אבל נאסוף את עצמנו ונלך קדימה".

איתי גרינבוים הוסיף: "אנחנו עובדים חזק באימונים יש פה צוות מנוסה וצריך להרים אחד את השני. אני בטוח שאנחנו יכולים עוד להגיע לפלייאוף העונה יש עוד מספיק משחקים. לגבי היום, אין לי תשובה. אני לא מסכים שהישראלים שלנו בנפילה, כולנו ביחד צריכים לצאת מזה".

באומן: "זה לא ייעצר פה בשבילנו"

מי שהגיע הערב לאולם בראשון לציון בשלב המחצית, בוודאי לא שיער שהקבוצה הביתית תצליח למצוא דרך לצאת עם ניצחון, אבל זה בדיוק מה שקרה. ראשון לציון התאוששה, חזרה מפיגור 19 והשיגה ניצחון 79:84 על עירוני אשקלון, שפשוט התפרקה לחלוטין במחצית השניה. "אני לא זוכר חמישה שחקנים שבמשך 20 דקות לא הייתי צריך מהם כלום", התייחס אפי בירונבוים, מאמן ראשון לציון לשחקניו במחצית השניה. "הם היו במשימה, הם היו מאומנים וידעו מה צריך לעשות. אני אזכור את המשחק הזה כל החיים שלי".

על חזרתו של ברנדון באומן, שהיה המצטיין הערב אמר המאמן: "ידענו שהפציעה של באומן היא לא קלה, היא קלה לבן אדם רגיל אבל לא לספורטאי. צריכים להבין שבגלל שהאמנו בו עשינו המון דברים כדי לחפות על ההעדרות שלו, כי בעמדה 4 אין לנו יותר מדי. עשינו המון שינויים בקבוצה והרבה שחקנים יצאו מהתפקיד שלהם. כבר היום ראינו את העזרה הגדולה של באומן וכמה הוא נחוץ לנו, כי כל הקבוצה עשתה צעד קדימה כשהוא לא היה, והיום ראיתם מה זה רצון של אנשים שמאמינים בעצמם, ומה זה אנשים שלוקחים על עצמם משימה".

ברנדון באומן עצמו אמר: "אני לא רוצה לתרץ מה שקרה במחצית הראשונה. באנו קצת שטוחים, ביקשו מאיתנו לא להיות ככה, אבל ברבע השלישי ביקש מאיתנו המאמן לחזור למשחק וחזרנו. היינו חייבים לנצח את המשחק הזה. במחצית המאמן לא צעק, ואמר לנו בוא נצא לשם, הוא נתן לנו לפתור את זה. זה מראה שהוא מאמין בנו ובצמיחה של הקבוצה שלנו. אחרי הריצה הזאת בגביע, ידענו שצריך לסיים את השבוע הזה חזק. זה לא ייעצר פה בשבילנו".

באשקלון כאמור, היו המומים בסיום. "אנחנו הפסדנו את המשחק הזה", אמר המאמן, אריק אלפסי. "עלינו באופוריה לחצי השני במקום לשחק אגרסיבי, שמרנו רע מאוד וקיבלנו הרבה סלים בתוך הצבע. ראשון באו מאוד אגרסיביים, התחלנו לקחת זריקות לא טובות שגרמו לנו לירידה להגנה לא מסודרת, השופטים נתנו להם להרביץ יותר מדי במשחק, אבל אני לא יכול להאשים אותם בהפסד. מילאנו את הדלי בחצי הראשון ובעטנו בו בוולה בחצי השני. אנחנו עדיין במצב טוב מאוד בטבלה".

רביב לימונד שהצטיין בושורת אשקלון אמר: "לא יודע אם היינו באופוריה או לא. לא הופענו לחצי השני כמו בתחילת המשחק וזה היה בעוכרינו, אם היינו ממשיכים לשחק אגרסיבי אז הם לא היו עוצרים את משחק הריצה שלנו והיינו שומרים על הפער ומנצחים את המשחק בקלות. איכשהו נתנו להם להכנס לקצב, והם רצו עלינו ונאלצנו לעמוד במשחק עומד, אנחנו צריכים ללמוד את זה טוב טוב במשחקים הבאים. אנחנו קבוצה שרצה במעבר, וצריכים לשמור על זה".

כל התוצאות והסטטיסטיקות של המחזור ה-17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully