וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ניצחנו בלי להבריק, אבל גם בלי להתאמץ"

ריאל מדריד פתחה פער של 13 נקודות בפסגה, מוריניו היה במצב רוח מרומם, דיבר על צ'לסי ואינטר ונשך את התקשורת

ריאל מדריד דוהרת לאליפות בספרד ולא ראסינג סנטאנדר מהתחתית היא זו שתעמוד בדרכה לשם. הבלאנקוס הביסו אמש (שבת) את היריבה מחבל קנטבריה 0:4 והגדילו לפחות זמנית את הפער בפסגת הטבלה ל-13 נקודות.

ברצלונה תוכל להקטין אותו בחזרה ל-10 אם תנצח הערב את ולנסיה (22:30, ערוץ 5), אבל כשהמאזן הנוכחי שלה מראה על 20 ניצחונות מ-23 משחקי ליגה, קשה לראות את ריאל מדריד בועטת בדלי.

ז'וזה מוריניו הנפלא המשיך לספק תובנות אופייניות בסיום ואמר: "הדבר הטוב ביותר הוא שיש לנו עוד שלוש נקודות ומשחק אחד פחות לשחק. ניצחנו בלי להבריק, אבל גם בלי הרבה מאמץ. בשלב הזה של העונה לנצח בלי לסבול ובלי להתאמץ יותר מדי זה דבר חיובי".

שתי הקבוצות הקודמות של המאמן הפורטוגלי, צ'לסי ואינטר, נמצאות בעיצומם של משברים קשים ואוהדיהן מתגעגעים אליו בצורה עזה. אחרי המשחק אמש הוא נדרש גם לכך והשיב: "אני אוהב את שתי הקבוצות האלו ואת האוהדים שלהן, אבל הייתי שמח אם הם היו תומכים במאמנים שלהם ולא בי. אני חלק מהעבר - עבר טוב שבזכותו הם זוכרים אותי - אבל אני כבר לא שם".

מוריניו גם ניצל את מסיבת העיתונאים אחרי המשחק כדי לסגור חשבון קצר עם התקשורת. ריאל חסרה אמש כמה שחקני הגנה בגלל פציעות ואחד מכלי התקשורת במדריד טען שהמאמן חייב להכליל בסגל את הבלם הצעיר דני קרבחאל, אלא שמתברר שהאחרון בכלל מורחק ולא רשאי לשחק. הפורטוגלי נשך: "העבודה של המאמנים קשה ואנחנו סופגים הרבה ביקורות, אבל כשהתקשורת עושה טעות גם אותה צריך לבקר. אתה לא יכול לדרוש לשתף שחקן מורחק, זו עבודת עיתונאות גרועה".

ריאל מדריד לא התקשתה בדרך ל-0:4 על ראסינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully