וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:4 את ראסינג סנטאנדר

צמד של קארים בנזמה ושערים של כריסטיאנו רונאלדו ואנחל די מריה סידרו לבלאנקוס ניצחון והגדלת הפער בפסגה ל-13

ריאל מדריד ממשיכה בדרכה הבטוחה לאליפות. הבלאנקוס ניצחו הערב (שבת) בקלות 0:4 את ראסינג סנטאנדר במסגרת המחזור ה-23 והגדילה את הפער הפסגת הטבלה הספרדית ל-13 נקודות, לפני משחקה של ברצלונה מול ולנסיה מחר. מישהו עדיין מאמין שאלופת ספרד ואירופה יכולה לחזור מזה?

כריסטיאנו רונאלדו (עם השער ה-28 שלו העונה) העלה את ריאל ליתרון כבר בדקה השישית, וקארים בנזמה הכפיל בדקה ה-45, שש דקות לאחר שהאורחת נותרה ב-10 שחקנים. אנחל די מריה כבש את השלישי בדקה ה-73, לפני שהצרפתי השלים את החגיגה בדקה ה-89.

ריאל מדריד עלתה ליתרון כבר בדקה השישית כשקאקה קיבל מסירת עומק בזווית קשה וניסה לבעוט לשער. טוניו הדף היישר אל הברזילאי, שהקפיץ לעבר כריסטיאנו רונאלדו שמול שער ריק נגח פנימה את ה-0:1. הבלאנקוס כבשו את השני בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשצ'אבי אלונסו הוציא מהר כדור חופשי, שהגיע לקארים בנזמה, שמזווית קשה הקפיץ פנימה את ה-0:2. בדקה ה-39 נותרה סנטאנדר ב-10 שחקנים לאחר שדומינגו נגע בידו וספג צהוב שני.

במחצית השנייה הייתה הפסקת חשמל ששיתקה חלק מהתאורה באצטדיון. מי שחשב שזה האירוע המרכזי במחצית השנייה ראה בדקה ה-73 את ריאל כובשת את השלישי, כשהפעם זה היה אנחל די מריה. הקשר הארגנטינאי קיבל מסירת עומק מצ'אבי אלונסו באגף ימין, הסתדר עם השומר שלו ושיחרר מ-20 מטר קו אלכסוני בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה. טוניו עוד נגע בכדור, אך לא מנע את השער וזה 0:3. בדקה ה-89 הצליח בנזמה להשלים את החגיגה לאחר בישול של סמי חדירה וזה 0:4.

כשנותרו עוד 15 מחזורים לסיום, ולנוכח הכושר המצוין שבו נמצאת ריאל, קשה להאמין שברצלונה מסוגלת לסגור את הפער הזה, כשאם הבלאוגרנה יאבדו מחר נקודות, נראה שהסיפור כבר יהיה גמור. כרגע אחוזי ההצלחה של ריאל העונה עומדים על 88 אחוז, ואם הבלאנקוס ימשיכו בקצב הזה, הם צפויים לאבד רק עוד 6 נקודות עד לסיום העונה.

משחקים נוספים:

חטאפה - אספניול 1:1
לחטאפה: מיקו (70 בפנדל). לאספניול: אלברו ואסקס (66)

סביליה - אוסאונה 0:2
לסביליה: גארי מדל (16), פיוטר טרוכובסקי (90).

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully