וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את קטאניה 1:3 ועלתה לפסגה

הגברת הזקנה חזרה זמנית למקום הראשון, לאחר שפירלו סייע לה להפוך פיגור מוקדם עם שער ובישולים לקייליני וקוואליירלה

אחרי שבולוניה השפילה את אינטר 3:0 אמש (שישי) וערערה עוד יותר את מעמדו של קלאודיו ראניירי, נערך הערב משחק נוסף במסגרת המחזור ה-24 באיטליה, ובו ניצחה יובנטוס 1:3 קטאניה ועלתה באופן זמני לפסגת הטבלה. אחרי שני משחקים רצופים אותם סיימה ב-0:0 בלבד שבה הבגרת הזקנה לכבוש ולנצח, תוך שהיא מציגה כדורגל מצוין ומגיעה לאינספור מצבים.

קטאניה הדהימה את טורינו כשעלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית, כשבעיטה מסובבת נהדרת של פבלו בריינטוס לא הותירה לג'יג'י בופון שום סיכוי, והעלתה את האורחת ל-0:1. אנדראה פירלו הוותיק דאג לשוויון בדקה ה-23 מבעיטה חופשית אופיינית, והמהפך הושלם בדקה ה-74: הפעם פירלו עבר לתפקיד המבשל, כשהגביהה בעיטה חופשית, ואילו ג'ורג'יו קייליני ניצל יציאה רעה של תומאש קוסיצקי כדי לנגוח מקרוב ולקבוע 1:2 לגברת הזקנה. לאחר אינספור החמצות דאג גם פאביו קוואליירלה את העניין, שוב לאחר טעות של קוסיצקי, שמסר כדור שוער הישר לפירלו, הקשר הוותיק הכניס כדור עומק, וחלוץ נבחרת איטליה לא התבלבל וקבע את תוצאת המשחק.

המחזור יושלם מחר עם שבעה משחקים נוספים, כשבמוקד תקווה לשוב מילאן לפסגה כשתתארח אצל צז'נה מהתחתית. פאלרמו של ערן זהבי תארח את השלישית, לאציו.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully