וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: החלום האולימפי של ירדן ג'רבי נגמר סופית

הג'ודאית שהייתה חייבת לזכות בטורניר דיסלדורף הפסידה לצרפתיה בחצי הגמר, שלזינגר הבטיחה סופית את מקומה

בצל הפרשה המביכה בגרמניה סביב החשד לגניבת משחת שיניים של הג'ודוקא סוסו פלאלשווילי, נערך היום (שבת) גרנד פרי דיסלדורף שבמסגרתו ינסו המשתתפים הישראלים להבטיח את מקומם במשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

ירדן ג'רבי, שהייתה זקוקה למדליית זהב על מנת לשמור לעצמה סיכוי להיאבק עם אליס שלזינגר על הכרטיס ללונדון, עשתה דרך יפה עד לשלב חצי הגמר במשקל עד 63 ק"ג. ג'רבי פגשה תחילה את זרינה אלדיקובה הקזחית, אותה ניצחה באיפון שתי דקות וחצי מפתיחת הקרב. בשמינית הגמר התמודדה ג'רבי מול רמילה יוסובובה האזרית, וגם אותה עברה בעזרת איפון נהדר אחרי שלוש דקות. ברבע הגמר התגברה הישראלית על מיקי טנאקה היפנית, סגנית אלופת העולם, עם איפון מדהים תוך 11 שניות. אחרי שהבטיחה לעצמה את מדליית הארד, ג'רבי התמודדה בחצי הגמר נגד קלריס אגבניינו מצרפת, אבל כאן המשוכה הייתה כבר גבוהה מדי, והישראלית הופלה באיפון אחרי 17 שניות בלבד. ההפסד הזה סיים סופית את החלום האולימפי של ג'רבי ללונדון 2012, ואליס שלזינגר הבטיחה סופית את מקומה במשחקים האולימפיים שיתקיימו בקיץ.

אליס שלזינגר, שמתחרה באותה קטגוריית משקל ומובילה במירוץ לאולימפיאדה על פני ג'רבי, נעצרה הפעם ברבע הגמר. שלזינגר, שזכתה בתחילת החודש במדליית הארד בגרנד סלאם פריז והפסידה בחצי הגמר, גברה על סברין נבי מבורקינה פאסו בזכות איפון שהגיע 2:40 דקות בתוך הקרב. הג'ודוקא המשיכה עם איפון חצי דקה לסיום הקרב בשמינית הגמר מול קנה אבה היפנית, אותה ניצחה גם בתחרות הקודמת, אך ברבע הגמר עצרה אותה קלאודיה מלזאן הגרמנייה אחרי 1:03 דקות.

רוני שוורץ (48 ק"ג) העפילה גם היא לשמינית הגמר אחרי שניצחה את קתרינה מנץ הגרמניה, אבל אז נעצרה על ידי שרלין ואן סניק שזרקה אותו באיפון אחרי 22 שניות בלבד.

אצל הגברים, טומי ארשנסקי (60 ק"ג) הודח בקרב הראשון שלו מול סטקילי שוקבאני הגאורגי. גולן פולק (66 ק"ג) גבר על מיחאי פופייל הקנדי, אך בסיבוב השני הודח בידי ג'מפיי מורישיטה היפני, אלוף העולם מ-2010.

סוסו פלאלשווילי עוכב בחשד לגניבת משחת שיניים

עמוד לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully