וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א תל אביב עלתה זמנית למקום הראשון

הקבוצה של אולג בוטנקו גברה 23:30 על רמת השרון וניצלה את העובדה שהמוליכות לא שיחקו. נס ציונה הפתיעה את הרצליה

אס"א תל אביב עלתה הערב (שישי) זמנית למקום הראשון בליגת העל בכדוריד תוך שהיא מנצלת את העובדה שמשחקיהן של מכבי ראשון לציון (מול הפועל אשדוד) ומכבי תל אביב (מול הפועל ראשון לציון) יתקיימו במועד אחר בשל ההשתתפות בגביעי אירופה.

אס"א ניצחה בחוץ 23:30 את רמת השרון מהתחתית. המארחים פתחו טוב ועלו ל-3:6, אבל אז נכנס תום מטלון והוביל קאמבק מהיר עוד לפני ההפסקה. ויורל מזילו הוביל את המנצחים עם שמונה שערים ואנדריי טרנבוי כבש שישה שערים. רמת השרון ירדה בעקבות ההפסד אל מתחת לקו האדום.

ההפתעה של משחקי שישי הגיעה מהרצליה שם הפתיעה נס ציונה מהתחתית את בני הרצליה המקומית עם ניצחון 28:31. בוריס גרק הבקיע 11 שערים למנצחת במשחק שהיה צמוד לכל אורכו. עידן יעיש כבש שמונה שערים להרצליה.

עירוני רחובות ניצלה את ההפסד של הרצליה ועלתה על חשבונה למקום החמישי לאחר שגברה בבית 19:30 על מ.כ חולון, שירדה למקום ה-11 המוביל ישירות לליגת המשנה. עוד בתחתית, השיגה סביון ניצחון חשוב 22:26 על קרית מוצקין.

בזירה האירופית, מכבי תל אביב המריאה לפנות בוקר ליוון, שם תתארח מחר (שבת) אצל דוקאס במארוסי. לצהובים יתרון שער מהמשחק הראשון שנערך בשבת בארץ (26:27) ועם היתרון השביר הזה יעשו שחקניו של אבי רש מאמץ לרשום היסטוריה ולהעפיל לרבע גמר גביע האתגר האירופי. מכבי ראשון לציון תארח במוצ"ש (18:45) את גורנייה ואלניה מסלובניה. הדאבליסטית נחלה הפסד במשחק הראשון בסלובניה (40:24).

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully