וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון למכבי תל אביב בגביע האתגר

הצהובים יצאו עם 26:27 מינימלי מהמשחק הביתי מול דוקאס היוונית. עומר דבדה כבש את שער הניצחון. אבי רש: "החמצה"

יומיים בלבד אחרי שקבוצת הכדורעף של המועדון עשתה היסטוריה ועלתה לרבע גמר גביע האתגר, ניסתה גם קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב לעשות את הצעד הראשון לשם. הערב (שבת), פגשו הצהובים את קבוצת דוקאס היוונית בשמינית גמר גביע האתגר בכדוריד ולאחר משחק צמוד הם ניצחו 26:27 (14:14) במשחק שנערך בבית מכבי בראשון לציון.

הניצחון הדחוק קבע שמכבי תצא עם הפרש מינימלי למשחק הגומלין בעוד שבוע במארוסי. המשחק היה צמוד לכל אורכו ושמונה דקות לסיום הצהובים כבר ברחו ליתרון של ארבעה שערים, אבל היוונים השוו, לפני שעומר דבדה כבש את שער הניצחון, החמישי שלו במשחק. במחצית השנייה המנצחת נהנתה מיכולת טובה של השוער סרדן זנגה ג'ורג'ביץ' ומשערים של איציק חליפי (שמונה בסך הכל) ונובאק בוסקוביץ' (שבעה שערים).

המאמן אבי רש סיכם: "הרגשת החמצה, לספוג 26 שערים בבית זה לא טוב, בטח לא כשההתקפה שלנו הייתה תקועה לאורך כל המשחק. לא יודע אם זה נובע מלחץ או מחוסר ריכוז, אבל היו הרבה איבודי כדור. לא הצלחנו לייצר כוח הרתעה מרחוק, הייתה ירידה להגנה רעה מאוד, ולמרות הכל אני יוצא בתחושה אחת אופטימית, ששיחקנו רע ובכל זאת ניצחנו. אם נשפר את הדברים אנחנו צריכים לנצח ביוון".

חליפי הוסיף: "כקבוצה לא הגענו וזה עצוב. היה לנו הזדמנות לעשות משהו כדי שיהיה לנו יותר קל בהמשך. למרות זאת, אנחנו הולכים להילחם על זה בחוץ, ושהיוונים יביאו קהל, זמבורות ואבוקות, אנחנו נוסעים לשם לשחק והולכים לנצח גם בחוץ".

מכבי ראשל"צ תפתח ב-20:00 שעון ישראל את משחק החוץ שלה בשמינית גמר גביע האתגר בסלובניה מול גורנייה ואלנייה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully