וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים דחו את ההפגנה מול ביתו של טביב

16.2.2012 / 15:39

מזג האוויר הסוער שצפוי בסוף השבוע גרם לאוהדים לבטל את התוכניות. שירזי מתלבט בין שיש לאנטבי למשחק נגד בני סכנין

אוהדים של הפועל תל אביב ממשיכים במאבק נגד הבעלים אלי טביב, אבל היום (חמישי) הודיעו ראשי המאבק כי ההפגנה שתוכננה למוצאי שבת מול ביתו של טביב נדחית בשל התחזיות למזג אוויר סוער בסוף השבוע. "במשך השבוע קיבלנו פניות רבות מאוהדים ואוהדות בני כל הגילאים שביקשו לקחת חלק בהפגנה, אולם בשל הסערה הצפויה בשבת ועל מנת לשמור על בטחונם ובריאותם, החלטנו לדחות את ההפגנה". מועד חדש לקיום ההפגנה יפורסם בקרוב על ידי האוהדים, שמתכננים להמשיך את המחאה כאיצטדיון בלומפילד בשבת.

הערב תערוך הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת בבלומפילד. המאמן ניצן שירזי יחסר את הקשר המורחק שי אבוטבול ולעומתו יקבל בחזרה את המגן יגאל אנטבי, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. בצוות המקצועי עדיין מתלבטים בין גל שיש ליגאל אנטבי לגבי עמדת המגן השמאלי, כאשר נראה שלמגן הוותיק ישנה עדיפות קלה.

מי שצפוי לחזור להרכב הוא הבלם הסלובני מרקו שולר שהחלים מפציעה במפשעה. החלוץ טוטו תמוז שפירסם אמש התנצלות פומבית על דבריו כנגד הבעלים יחזור לסגל ועשוי גם לפתוח בהרכב, אם כי ישנה אפשרות שמהראן לאלה ימשיך לקבל קרדיט ותמוז ימתין להזדמנות מספסל. בעקבות שובו של שולר להרכב וחסרונו של אבוטבול, ישוב אביחי ידין לקישור האחורי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully