וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז התנצל בפני טביב

15.2.2012 / 20:09

החלוץ חזר בו אחרי שסירב תחילה להתנצל בפני הבעלים, וכעת הוא צפוי לחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק נגד בני סכנין

חלוץ הפועל תל אביב, טוטו תמוז, התנצל הערב (רביעי) בפני הבעלים אלי טביב על התבטאויותיו נגדו ואף הוציא הודעה לתקשורת בה נכתב: "ביום שבת שעבר התבטאתי בכלי התקשורת ביחס לאלי טביב. ביטאתי את הדברים תוך סערת רגשות אך לא היה נכון מצידי לומר את הדברים לכלי התקשורת ואני מתנצל". נוסח הודעת ההתנצלות היה מקובל על טביב, ובכך הסכסוך בין השניים הגיע לסיומו. מהפועל תל אביב הגיבו: "לאור התנצלותו של תמוז, הוא חוזר לשחק כרגיל".

תמוז הגיע לועדת משמעת פנימית שערכו לו במועדון, ולאחר דיון של יותר משעה החליט לחזור בו מהסירוב להתנצל, ואז הוציא את ההודעה לתקשורת. עדיין לא ברור אם תמוז ייענש בעקבות כל הפרשה, אך החלוץ צפוי לחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק נגד בני סכנין. כזכור, תמוז לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק הליגה האחרון נגד הפועל ראשון לציון, ולא שותף במשחק הגביע נגד מכבי יבנה.

בחלק המקצועי המשיכה הפועל תל אביב בהכנותיה לקראת המשחק נגד בני סכנין ביום שבת. המאמן ניצן שירזי החליט לרומם קצת את מצב רוחם של השחקנים, וערך את האימון באולם הכדורסל זיסמן ברמת גן. לקראת שבת צפוי לחזור לסגל המגן יגאל אנטבי, אולם עדיין לא ברור אם אנטבי או גל שיש יפתחו בעמדת המגן השמאלי. נאעל חוטבא בספק בגלל כאבים בברכו, ועדיין לא ברור אם מרקו שולר יהיה כשיר עקב פציעה במפשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully