וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: רן בן שמעון צפוי להמשיך

תהל אלון

15.2.2012 / 20:18

המאמן ושרצקי ליבנו את העניינים וקבעו להיפגש בקרוב ולסגור לעונה נוספת: "עכשיו הכל בסדר, הסיפור הזה יצא מפרופורציות"

רן בן שמעון צפוי להמשיך גם בעונה הבאה כמאמן עירוני קרית שמונה. בתום מספר ימים סוערים, נפגש המאמן עם הבעלים איזי שרצקי והשניים ליבנו את העניינים וקבעו להיפגש פעם נוספת על מנת לסכם על הישארותו של המאמן לעונה נוספת. בכך, צפויה להגיע לסיומה הפרשה שהסעירה את מוליכת הטבלה בתקופה האחרונה.

מאוחר יותר הערב התארח המאמן באולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט וסיפר: "היתה איזו אי-הבנה קטנה, לא בריא ששני אנשים שמסתדרים חמש שנים יקפצו כל כך מהר, ועכשיו הכל בסדר. הרגענו את העניינים, אני אוהב את איזי וממשיכים הלאה. קודם כל צריך היה קצת להרגיע, זה קצת יצא מפרופורציות. בקרוב נשב על המשך דרכנו".

בן שמעון בן ה-41 מוביל את קרית שמונה לעונה פנטסטית אולי בדרך לאליפות היסטורית ושמו הוזכר כמועמד מוביל לאמן את מכבי חיפה בעונה הבאה. שרצקי, שדרש מהמאמן שלו להאריך את חוזהו במועדון, לא אהב את ההתנהלות ואמר ביום שני: "לא אחכה לו לנצח. הצעתי לו חוזה ארוך, אני מאוד מעריך אותו כמאמן, אני חושב שהוא עשה טעות גדולה שהוא לא חתם איתי על חוזה עכשיו".

אתמול (שלישי) פרסמה קרית שמונה הודעה רשמית בה נטען כי בן שמעון דרש לקבל אופציית יציאה למכבי חיפה בחוזהו החדש, מה שלא היה מקובל בשום פנים ואופן על שרצקי. כאמור, הסערה חלפה בעקבות הפגישה האחרונה בין השניים שככל הנראה תסלול את הדרך להמשך ההתקשרות בין המאמן למועדון.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully