וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נקנסה ב-40 אלף שקל

15.2.2012 / 13:13

בעקבות תפיסתו של קרלוס פאוול נוהג בגילופין, מנהלת הליגה הענישה את הירוקים, שלא צפויים לשחרר את הפורוורד

מנהלת הליגה הטילה הבוקר (רביעי) קנס בסך 40 אלף שקל על קבוצת מכבי חיפה בעקבות תפיסתו של קרלוס פאוול כשהוא נוהג בגילופין. המנהלת קבעה את קנס זהה לקבוצות במקרים שבהם שחקנים ייתפסו נוהגים בשכרות או תחת השפעת סמים. "המנהלת מצפה מהקבוצות לקזז את הסכום ממשכורות השחקנים בהפחתה של הקנס שכבר הוטל עליהם על ידי הקבוצה", נמסר על ידי מנהלת הליגה.

"מנהלת הליגה רואה בחומרה כל תופעה של התנהגות שאינה הולמת של שחקני ליגת העל וחושבת שהתנהגות מסוג זה גורמת נזק כבד לקבוצות ולליגה כולה", נמסר בהודעה הרשמית. "המנהלת מחזקת את ידי הקבוצות שפועלות גם הן נגד תופעות אלו ותתמוך בכל החלטה שלהן בניסיון למנוע מקרים כאלו בעתיד".

בעקבות המקרה, רשיוני של פאוול נשלל על ידי המשטרה. "אנו מתייחסים למקרה ברצינות רבה", אמר אתמול סגן יושב ראש הקבוצה ארנון שירן, "הטלנו קנס חמור על השחקן לאחר שנודעו לנו הפרטים, והבנו את המשמעות של מה שקרה". עם זאת, בחיפה לא מתכוונים לשחרר את פאוול, שזאת לא עבירת המשמעת הראשונה שלו מאז שהגיע לישראל.

במהלך סיום תקופתו של המאמן הקודם, מיקי גורקה, השתולל פאוול על המאמן וכמעט והיכה אותו באימון שלאחר משחק ההפסד לבני השרון/הרצליה. פאוול עצמו הושעה על ידי גורקה, שסירב להלבישו לקראת משחק הליגה מול גלבוע/גליל, אך לפני המשחק החליטו בחיפה לסיים את דרכו של גורקה, והמאמן הזמני עופר רחימי החזיר את פאוול מההשעייה והוא שותף במשחק שלאחר מכן. פאוול רשם עד כה 15.2 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע למשחק ב-15 משחקים בהם שותף.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully