וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרלוס פאוול נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול

14.2.2012 / 17:14

במנהלת צפויים להטיל על הקבוצה והשחקן קנס לאחר שרשיונו נשלל. מאוחר יותר שותף בהפסד 73:70 לבני השרון/הרצליה

שחקנה הזר של מכבי חיפה קרלוס פאוול נתפס ביום שישי האחרון נוהג תחת השפעת אלכוהול והוא עוכב על ידי המשטרה. רשיונו של פאוול נשלל, ובחיפה החליטו שלא לעבור לסדר היום עם התנהגות השחקן, והוא עמד לוועדת משמעת ונקנס. במנהלת הליגה צפויים להטיל על חיפה והשחקן היטל בסך 40 אלף שקל בהתאם להחלטה שהתקבלה בעקבות מקרה קורטני פלס, שנתפס בתחילת העונה נוהג תחת השפעת אלכוהול, ותקף את השוטר שניסה לעצור אותו.

"אנו מתייחסים למקרה ברצינות רבה", אמר סגן יושב ראש הקבוצה ארנון שירן בהודעה לעיתונות מטעם המועדון, "הטלנו קנס חמור על השחקן לאחר שנודעו לנו הפרטים, והבנו את המשמעות של מה שקרה". עם זאת, בחיפה לא מתכוונים לשחרר את פאוול, שזאת לא עבירת המשמעת הראשונה שלו מאז שהגיע לישראל.

במהלך סיום תקופתו של המאמן הקודם, מיקי גורקה, השתולל פאוול על המאמן וכמעט והיכה אותו באימון שלאחר משחק ההפסד לבני השרון/הרצליה. פאוול עצמו הושעה על ידי גורקה, שסירב להלבישו לקראת משחק הליגה מול גלבוע/גליל, אך לפני המשחק החליטו בחיפה לסיים את דרכו של גורקה, והמאמן הזמני עופר רחימי החזיר את פאוול מההשעייה והוא שותף במשחק שלאחר מכן. פאוול רשם עד כה 15.2 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע למשחק ב-15 משחקים בהם שותף.

הערב דווקא שותף השחקן במשחק אימון שקיימה מכבי חיפה מול בני השרון/הרצליה, ובו הפסידה 73:70. פאוול קלע 14 לירוקים, שקיבלו גם 16 נקודות מסילבן לנדסברג, 13 מטיילר ווילקרסון ו-8 מג'רמיס סמית'. את המנצחים הוליכו טוויטי קרטר וג'ייסון וויליאמס עם 19 נקודות כל אחד.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully