וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי הורחק לשלושה חודשים על תנאי

יו"ר בני לוד נענש בעקבות הראיון בוואלה! ספורט ונקנס גם ב-7,500 שקלים. הדיין: "אין להתבטאויות מקום בשיח הספורטיבי"

יושב ראש הפועל בני לוד נענש היום (שלישי) בעקבות הראיון שהעניק לוואלה! ספורט ערב משחק גביע המדינה של קבוצתו נגד בית"ר ירושלים. בית הדין העליון של ההתאחדות החליט להענישו בהרחקה משלושה משחקים על תנאי וקנס אותו בסכום של 7,500 שקלים אחרי שהוא הורשע בהתנהגות בלתי הולמת.

בין הדברים הקשים שאמר אבו סובחי בראיון לוואלה! ספורט: "אנחנו קבוצה יותר טובה מהם ואינשאללה שהניצחון יגרום להם לבלאגן ולזה שהם יירדו. זה מגיע להם ולקהל הזבל שלהם, שצריך לשים את כולם בבית סוהר עם הקללות וההתנהגות שלהם, אני לא יכול לסבול אותם. צריך להמציא חוקים חדשים בכנסת כדי לטפל בזבלים האלה ולהעיף אותם מהכדורגל".

הדיינים עו"ד ישראל שמעוני ועו"ד גיורא לנדאו הרשיעו את אבו סובחי בהתנהגות בלתי הולמת: "הנאשם הינו חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל. אין ספק שהתבטאויותיו של הנאשם הינן התבטאויות חריפות ואין להם מקום בשיח הספורטיבי, כל שכן בהיות הנאשם חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל. ככזה, חלות על הנאשם נורמות התנהגות מחייבות וקוד אתי אשר התנהגותו והדברים אותם אמר עומדים בסתירה מוחלטת להם".

מעבר לכך, אבו סובחי ובני סכנין הועמדו לדין. סכנין באשמת התנהגות בלתי הולמת, התפרצות לשדה המשחק והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, ואבו סובחי באשמת הפרעת סדר והתנהגות בלתי הולמת, אך הדיינים החליטו לזכות אותם מאשמתם.

לראיון שבגינו הועמד אבו סובחי לדין

להחלטה להעמיד את אבו סובחי לדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully