וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד: אבו סובחי יועמד לדין

8.2.2012 / 14:41

בעקבות הראיון שהעניק לוואלה! ספורט, יו"ר הקבוצה יואשם ככל הנראה בסעיף של התנהגות בלתי הולמת ועשוי להיענש בחומרה

בצל חגיגות העלייה של בני לוד לשלב שמינית גמר גביע המדינה והניצחון הגדול בפנדלים על בית"ר ירושלים, מתבשר היום (רביעי) יושב ראש הקבוצה אבו סובחי כי הוא יועמד לדין בעקבות הראיון שהעניק לוואלה! ספורט ערב המשחק. אבו סובחי כנראה יואשם בסעיף של התנהגות בלתי הולמת, אך חשוב להדגיש כי נכון לעכשיו טרם הוגש כתב האישום.

כזכור, יושב ראש הפועל בני לוד תקף בצורה חריפה את בית"ר ירושלים ואת אוהדיה ("נקווה שיירדו ליגה, אוהדים זבלים"). בית"ר ירושלים מסרה אתמול כי היא הגישה תלונה לתובע ההתאחדות נגד הדברים, ודוברת ההתאחדות לכדורגל מיכל גרונלנד מסרה: "חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ויו"ר קבוצה אינו יכול להתבטא בצורה כזו אומללה. מוטב שהדברים לא היו נאמרים כלל, אנו קוראים לו לחזור בו מדבריו".

אבו סובחי לא חזר מדבריו, גם לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים, אחרי שעיתונאים ניסו להוציא ממנו מסר של חרטה. "אני עומד מאחורי כל מילה. אני לא מתנצל ולא חוזר בי משום דבר שאמרתי על הזבלים האלה. שיעשו מה שהם רוצים", הוא הצהיר בעקבות ההתפתחויות. כעת כאמור החליטו קברניטי הלשכה המשפטית של ההתאחדות להעמיד אותו לדין בעקבות התייעצויות שערכו.

בין הדברים הקשים שאמר אבו סובחי בראיון לוואלה! ספורט: "אין לי ספק בכלל שננצח את בית"ר כי אנחנו יותר טובים. נבוא, ננצח את המשחק ובעזרת השם זה גם יפגע בבית"ר ויביא לכך שהיא תרד ליגה השנה. אנחנו קבוצה יותר טובה מהם ואינשאללה שהניצחון מחר יגרום להם לבלאגן ולזה שהם יירדו. זה מגיע להם ולקהל הזבל שלהם, שצריך לשים את כולם בבית סוהר עם הקללות וההתנהגות שלהם, אני לא יכול לסבול אותם. צריך להמציא חוקים חדשים בכנסת כדי לטפל בזבלים האלה ולהעיף אותם מהכדורגל".

  • עוד באותו נושא:
  • אבו סובחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully