וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לאלי כהן בבית"ר: "מרגישים את הלחץ"

14.2.2012 / 9:18

אלי כהן ערך הבוקר אימון בכורה בבית”ר ירושלים: ”רוצה להחדיר בשחקנים מוטיבציה ומחויבות. הקהל? השחקן מספר אחד שלנו”

מגד גוזני

אלי כהן הגיע הבוקר (שלישי) למתחם בית וגן בירושלים על מנת להעביר את אימון הבכורה שלו בבית"ר ירושלים. אתמול חתם המאמן על חוזהו בבית"ר עד תום העונה, וכבר הבוקר החל בעבודה הקשה ובאתגר הגדול שמצפה לו: להשאיר את בית"ר בליגה. בית"ר מדורגת במקום ה-12 בליגה, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום, ואחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים (ראשל"צ סכנין ורמת השרון) וההדחה מגביע המדינה - אלי כהן יצטרך למלא את מקומו של יובל נעים בניסיון להציל את הקבוצה מירידה.

לפני פתיחת האימון אמר כהן: "היום זה עשר שנים מהפעם האחרונה שלי כאן בבית וגן, אפילו באותם תאריכים, האוויר של בית וגן עושה לי טוב וגורם לריגוש. למרות הוותק והניסיון שלי, אני מרגיש שחזרתי מגלות הביתה. תמיד עקבתי אחרי בית"ר ירושלים, בכל מקום שעבדתי תמיד הייתה שמורה לי בלב פינה לבית"ר. התבטאתי לפני יום או יומיים שזה גיהנום בצד החיובי, עם כל הקשיים וכל מה שעובר על הקבוצה, זה לא קל לשחקנים. כבר עכשיו מרגישים חוסר בטחון על השחקנים, לחץ. הקהל התייחס טוב עד השבוע שבועיים האחרונים עד שהוא התחיל לדבר ושהקהל של בית"ר מדבר האדמה רועדת".

כהן התייחס גם לקהל שיוצא נגד הקבוצה בשבועות האחרונים ואמר: "בשבוע או שבועיים אחרונים הקהל של בית"ר התחיל לדבר ושהוא מדבר האדמה רועדת ואני מקווה שהדברים יתהפכו. בפעם הקודמת שהייתי כאן, הקהל היה השחקן מספר אחד שלנו, באו 7,000 איש לראשון ללוות אותנו ולתמוך בנו במאבקי ההישרדות והם מילאו כל איצטדיון ותמכו כמו שהם לא תמכו בעונות אליפות. אני מאוד מקווה שהקהל יבין שהקבוצה בתחתית וצפויים לנו מאבקים קשים, יש לנו שחקנים עם עבר ואני מקווה שיש להם הווה ועתיד והקבוצה הזאת יש בה פוטנציאל בעונה רגילה לפלייאוף עליון. אני מאמין בהם ורוצה להחזיר להם את הרצון וחדוות המשחק כדי שייהנו גם מהמשחק ומהכדורגל ונעמוד במשימה החשובה להשאיר את המועדון בליגה".

לאחר מכן אמר כהן לשחקניו באסיפת השחקנים: "אני מאמין בכם שתשאירו את המועדון הזה בליגה. אני מסתכל על השחקנים שיש פה ואני חושב שאתם יותר טובים מ-10 קבוצות בליגה הזאת. אנחנו נעבוד קשה, נצמצם מרחקים, נעשה יותר לחץ, נשתפר ונתחזק בדרך להשאיר את המועדון הזה בליגה. יש הרבה עבודה לפנינו ואני דורש מכם סדר ומשמעת לאורך כל הדרך, כי זה הבסיס לכל דבר בחיים. אם כולנו נאמין ונהיה חזקים יהיה קשה מאוד עלינו".

כהן צפוי לערוך היום שני אימונים ולהתחיל בשיחות אישיות עם שחקנים ואנשי המועדון במטרה לקבל תמונה ברורה יותר לגבי הקבוצה. ז'אן טלסניקוב צפוי להצטרף בהמשך השבוע לצוות המקצועי, ולהיות אמון בעיקר על הקטע המנטאלי מול השחקנים, שנמצאים במצב ירוד תחת לחץ גדול מאוד ומתקשים לתפקד.


עוד בבית"ר ירושלים:

אלי כהן חתם בבית"ר והצהיר: "יפה לחזור לבית"

מוטי איוניר סירב לאמן את בית"ר

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully