וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי כהן חתם עד סוף העונה

13.2.2012 / 18:48

המאמן סיכם עם קורנפיין ויעביר מחר את אימון הבכורה שלו: "באתי לעבוד קשה". ז'אן טלסניקוב צפוי לשמש כעוזרו

אלי כהן מונה הערב (שני) למאמנה של בית"ר ירושלים, לאחר פגישה עם יו"ר המועדון איציק קורנפיין. המאמן חתם עד לתום העונה עם אופציה לעונה הבאה, בכפוף לעתידו הכלכלי של המועדון. כהן יעביר כבר מחר את אימון הבכורה שלו והמשחק הראשון שלו על הקווים יהיה נגד מכבי תל אביב ביום שני הקרוב בטדי.

אלי כהן הגיע בפעם הראשונה לבית"ר ירושלים בעונת 1995/6 כאשר אחד מהשחקנים הבכירים שהוא צירף לקבוצה באותה עונה היה אותו קורנפיין שהגיע אז בית"ר תל אביב. בנוסף אליו צורפו אז גם יוסי אבוקסיס ומספר שחקנים נוספים שהחזירו את בית"ר לצמרת הטבלה ובעונה הבאה זכו באליפות.

"המצב של בית"ר לא מאפשר לדבר הרבה", אמר כהן לאתר הרשמי של המועדון, "באתי לעבוד, לשנס מותניים ולעבוד קשה ואני מקווה לעשות את הטוב ביותר. נשארו עוד שלושה חודשים והסכנה מוחשית. אני חוזר לפה בפעם השלישית אבל כל קדנציה זו קדנציה בפני עצמה. זה יפה לחזור כל פעם לבית ולמקום שאני מאוד אוהב ואוהבים אותי בו". אלי כהן שלפני עשר שנים הגיע לקבוצה במצב דומה והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה הוסיף, "יכול להיות שזה צירוף מקרים ואני מאוד מקווה שנצליח לשחזר את ההישג. זו המטרה וכל האמצעים מקדשים אותה".

בינואר 2002 נקרא כהן שוב לדגל על ידי היו"ר דאז מאיר פניג'ל, והחליף את יוסי מזרחי שהתפטר מתפקידו. הוא נלחם עם הקבוצה בתחתית עד למחזור האחרון באחת העונות הקשות ביותר של בית"ר בליגה הראשונה וניצל איתה מירידה. עונה לאחר מכן לא הצליח כהן לייצר תלכיד משמעותי והתפטר מתפקידו במהלך העונה. כעת הוא צפוי לחזור לקדנציה שלישית במועדון.

הקבוצה האחרונה אותה כהן אימן הייתה עירוני קרית שמונה בעונת 2008/9, אבל הוא עזב אותה אחרי שלא הצליח לחץ אותה מהתחתית. בנוסף הוא אימן לאורך השנים מספר גדול של קבוצות ביניהן הפועל תל אביב (זכה איתה בגביע), מכבי תל אביב, מכבי חיפה, מכבי נתניה, הפועל באר שבע, בני יהודה, הפועל פתח תקוה והפועל ראשון לציון.

שחקני בית"ר שבו אתמול וקראו לקהל לשים בצד את כל המחלוקות והכעסים, ולתמוך בקבוצה במטרה להשאיר אותה בליגה. שחקנים ביקשו להעביר מסר לאוהדים ואמרו: "אין לנו שום סיכוי להישאר בלי הקהל, זה היתרון שלנו על כל התחתית. ביישנו אותם מול סכנין ובני לוד אבל אנחנו חייבים אותם מאחורינו בפיניש כי אין לאף קבוצה בתחתית יתרון כמו שלנו יש עם הקהל. זאת בקשה של כל השחקנים".

עדכון ראשון: 9:43

עוד לפני כן: איוניר סירב לאמן את בית"ר

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully