וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מוטי איוניר סירב להצעה, אלי כהן בדרך

12.2.2012 / 16:32

מאמן מכבי ת"א בתחילת העונה נפגש עם איציק קורנפיין, אך החליט שלא להגיע לבירה. אלי כהן יקבל פנייה בשעות הקרובות

מוטי איוניר סירב הערב (ראשון) להצעתו של איציק קורנפיין לאמן את בית"ר ירושלים. מאמן מכבי תל אביב בתחילת העונה נפגש עם היו"ר אחרי הצהריים והבטיח לו תשובה עד הערב, ולבסוף בחר לוותר על ההצעה.

מי שצפוי להתמנות במקומו של יובל נעים המתפטר הוא אלי כהן, שיקבל פנייה הלילה או מחר, והוא צפוי לערוך את הבכורה שלו בקבוצה מול מכבי תל אביב ביום שני הבא. בעקבות המבוכה שגרם סירובו של איוניר גיששו בבית"ר בסביבת כהן כדי לוודא שבמידה ויקבל פנייה הוא יסכים, והתבשרו בחיוב.

כזכור, נעים עזב את המועדון לאחר שבית"ר הודחה מגביע המדינה על ידי בני לוד מהליגה הלאומית וספגה הפסד 3:0 בבית לבני סכנין. גם עזיבתו של נעים לא עזרה, ואמש (שבת) הפסידה הקבוצה 2:0 לעירוני רמת השרון והיא במקום ה-12 עם שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.

אלי כהן לא אימן קבוצה מאז התפטרותו באפריל 2009 מעירוני קרית שמונה. את הקריירה על הקווים החל במכבי רמת עמידר, שהייתה אחת משתי הקבוצות בהן שיחק יחד עם שמשון תל אביב. בשנות ה-90 היה 'השריף' מבכירי המאמנים בישראל, כשהוביל את בית"ר ירושלים לאליפות ב-1996/7, לאחר מכן הסתפק בסגנות עם הפועל תל אביב בעונת השרוכים והמשיך עם זכייה בגביע המדינה עם האדומים. בשנת 2000 הוא פוטר ממכבי חיפה כמה מחזורים לפני סיום העונה, ומאז עבד בהפועל פתח תקוה, שוב בבית"ר, מכבי נתניה, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, בני יהודה, קרית שמונה וכעת עשוי לחזור לקדנציה שלישית בבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully