וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "התקשורת ציירה אותי כרוצח"

בלם ריאל מדריד מתלונן על היחס שקיבל אחרי הדריכה המפורסמת על מסי. רונאלדו ואוהדי הבלאנקוס שוב מאוהבים

שלושער של כריסטיאנו רונאלדו אמש (ראשון) חילץ את ריאל מדריד מפיגור ביתי מפתיע נגד לבנטה והוליך אותה לניצחון 2:4 וחשוב מכך - ליתרון של 10 נקודות בפסגה הספרדית על פני ברצלונה.

יחד עם זאת, לדבריו של רונאלדו עדיין מוקדם מכדי לצאת לחגוג ברחובות: "נשארו עוד הרבה משחקים ואנחנו צריכים לחכות. היה לנו משחק קשה שהתחיל לא טוב, אבל אחרי שהבקענו שער אחד, הדברים השתנו".

כיאה לכוכב גדול כמוהו, הפורטוגלי התכבד בשער ה-4,000 של ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו (זה שקבע 1:3), ובסך הכל יש לו כמות בלתי נתפשת של 27 שערים ב-22 משחקי ליגה ו-34 שערים בכל המסגרות.

עוד קצת מספרים: לסופרסטאר יש עכשיו 121 שערים במדי ריאל מדריד והוא מדורג במקום ה-12 בכובשי כל הזמנים של המועדון. השלושער שלו היה ה-14 מאז שהגיע לקבוצה ובתחום הזה הוא במקום השלישי מאחורי פרנץ פושקאש (19) ואלפרדו די סטפנו (31).

לפני כמה שבועות רונאלדו נראה הרבה פחות מאושר, כשבעקבות עוד הפסד של הקבוצה לברצלונה בברנבאו (אז בגביע), הקהל החל להשמיע קולות של חוסר סבלנות כלפיו וחלק מכלי התקשורת המקומיים חבטו בו. עכשיו זו כבר היסטוריה רחוקה והפורטוגלי אמר אמש: "אני מאוד שמח לשמוע את הקהל קורא בשמי. אני מרגיש טוב מבחינה אישית, אבל השערים שלי מגיעים אחרי עבודה של כל הקבוצה והם ההצלחה שלה".

גם ז'וזה מוריניו ביקש לצנן את ההתלהבות ולא את השמפניות: "יש עוד הרבה נקודות והרבה משחקים עד הסיום. נותרו 39 נקודות שהן תרגום של 13 ניצחונות. זה הרבה. יתרון של 10 נקודות נותן לך את האפשרות לטעות, כך שהפסד אחד לא הופך למכריע".

בנושא מעט אחר: בלם הקבוצה, פפה, התראיין לרשת טלוויזיה והתלונן על יחסה של התקשורת אליו אחרי הדריכה המכוונת שלו על ידו של לאו מסי במשחק נגד ברצלונה. "התקשורת ציירה אותי כרוצח", טען הבלם, "יחד עם זאת, הדבר הכי חשוב בשבילי הוא להגן על ריאל מדריד וכשאני יוצא לרחוב הרבה אנשים עדיין מראים לי שהם אוהבים אותי".

עוד בספרד: מאיורקה, אוואט וחמד הפסידו למלאגה 3:1

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully