וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 4:5 משוגע לבורדו על ליל

האלופה חזרה מפיגור 4:1 ל-4:4, אבל אוברניאק כבש בתוספת הזמן מול האקסית. אנצ'לוטי כבר לא מושלם: 0:0 לפ.ס.ז' בניס

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית יושלם הערב (ראשון) עם כמה משחקנים מסקרנים. אחרי שאתמול עלתה מונפלייה זמנית למקום הראשון בטבלה עם 0:3 חלק על אז'קסיו, פ.ס.ז' עקפה אותה שוב, שבוע לפני משחק העונה בין השתיים בפארק דה פראנס, אבל עשתה זאת רק עם 0:0 מול ניס, שהרסה את מאה אחוזה ההצלחה של קרלו אנצ'לוטי. בורדו פתחה את הערב עם 4:5 משוגע במיוחד על ליל, בעוד סנט אטיין ניצחה 0:1 בטולוז.

ליל - בורדו 5:4

האלופה שנותרה הרחק מאחורי שתי המוליכות ואף הודחה השבוע מהגביע ירדה מנוצחת באחד המשחקים המשוגעים העונה באירופה כולה. ניקולא מוריס בלאי הבקיע כבר בדקה השנייה, וכעבור שש דקות איזן דויד רוזנהאל. לודוביק אוברניאק, שעזב לפני כחודש את ליל אחרי חמש שנים, כבש מול האקסית בדקה ה-17, מוריס בלאי השלים צמד (50) ויוהאן גופראן קבע 1:4 בדקה ה-60. אדן הזארד (65) ומתיו דבושי (75) צימקו לליל, ונולן רו החזיר ל-4:4 מדהים בדקה ה-91, אבל דווקא אוברניאק התכבד לחתום את ההצגה הבלתי נשכחת עמוק בתוספת הזמן ונקם בקבוצתו הקודמת. כמו במשחקה הראשון העונה, בסופרקאפ הצרפתי נגד מארסיי, ליל מפסידה 5:4.

ניס - פריס סן ז'רמן 0:0

המאזן המושלם של קרלו אנצ'לוטי נקטע דווקא במגרשה של ניס, המדורגת לפני אחרונה, שלא הייתה רחוקה מסנסציה. המאמן האיטלקי ניצח בכל חמשת המשחקים שלו (ליגה וגביע) בפריס סן ז'רמן, אבל הרצף הזה הגיע לקיצו הערב. הבלם הברזילאי אלכס ערך בכורה בהרכב של פ.ס.ז' ויחד עם חבריו ראה את ניס מסכנת יותר את השער ונתקלת בסלבטורה סיריגו המצוין. במחצית השנייה מוליכת הטבלה השתפרה, אבל לא הצליחה להכריע את המשחק והיא עם יתרון נקודה בלבד בפסגה על פני מונפלייה, שבוע לפני משחק העונה בפארק דה פראנס.

טולוז - סנט אטיין 1:0

פייר אובמיאנג, שחזר מתוסכל אחרי הפנדל המוחמץ שלו שגרם להדחת נבחרת גאבון מאליפות אפריקה, העניק לסנט אטיין את ניצחון החוץ עם שער בדקה ה-71. טולוז לא הצליחה להשוות, ספגה הפסד שני ברציפות וראתה את סנט אטיין עוקפת אותה בדרך למקום השביעי.

90 דקות לבן שהר בתיקו של אוקזר, מונפלייה טיילה

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully