וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 90 דקות לבן שהר בתיקו של אוקזר

החלוץ הישראלי הציג משחק טוב ב-1:1 של קבוצתו נגד לוריין. מונפלייה ראשונה אחרי 0:3 על אז'קסיו, ליון הפסידה לקון

בצל מזג האוויר הסוער שגורם לשינויים כאלו ואחרים בלוח המשחקים, יצא היום (שבת) המחזור ה-23 בליגה הצרפתית לדרך. המוליכה פ.ס.ז' תשחק רק מחר נגד ניס ולכן מי שעמדה במוקד הייתה מונפלייה, שהביסה את אז'קסיו ועלתה לפחות זמנית לפסגת הטבלה. המשחק בין אוויאן למארסיי נדחה.

מונפלייה - אז'קסיו 0:3

מונפלייה מתעקשת להישאר במאבק האליפות מול המיליארדרים מעיר הבירה והיום היא עלתה לפסגה. עבירה של בנג'מין אנדרה על הנרי בדימו בתוך הרחבה, העניקה לקבוצה מדרום צרפת פנדל אותו הפך יונס בלהנדה לשער בדקה ה-53. מכאן זה הפך להרבה יותר קל ורמי קאבלה (64) ואוליבייה ז'ירו עם השער ה-16 שלו העונה (67) כבשו והבטיחו ניצחון. הקבוצה הקטנה מקורסיקה, שעד לפני כחודשיים נראתה בדרכה הבטוחה בחזרה לליגה השנייה אולם התאוששה בצורה מרשימה, הפסידה לראשונה אחרי חמישה משחקים.

ליון - קון 2:1

ליון יודעת שאת האליפות היא כנראה לא תחזיר, אבל גם שכדי להמשיך להופיע בליגת האלופות היא צריכה לסיים לפחות במקום השלישי, היום היא התרחקה משם עם הפסד לא צפוי לקבוצה שנאבקת נגד הירידה. רומן המומה כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-13, ליביו נבאב הכפיל בדקה ה-73 וליסנדרו לופס רק צימק ארבע דקות לסיום. ניצחון חוץ ראשון אי פעם של קון על ליון במשגרת רשמית. איזו סנסציה.

אוקזר - לוריין 1:1

בן שהר שיחק 90 דקות והיה טוב במשחק בו אוקזר החמיצה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקי ליגה. ווילי בולי כבש את הראשון בדקה ה-18 ושתי דקות לאחר מכן שהר נשלח לכדור עומק, השוער האורח פביאן אודאר יצא לעברו ועצר את הכדור בידו מחוץ לרחבה. אודאר הורחק, לוריין נותרה ב-10 שחקנים ומכאן הדרך של אוקזר לניצחון נראתה קלה. החלוץ הישראלי החמיץ שתי הזדמנויות להכפיל את התוצאה בהמשך, ובדקה ה-90 אוקזר שילמה ביוקר כשאינוסנט אימגהרה השווה.

משחקים נוספים:

ולנסיין - נאנסי 0:1
לוולנסיין: ממאדו סמאסה (90)

ראן - סושו 0:1
לראן: מבלוט ארדינג (16)

ברסט - דיז'ון 1:1
לברסט: סנטיאגו ג'נטילטי (90), לדיז'ון: גאל קקוטה (76)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully