וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון לקראת חולון: "משחק פיינל פור לכל דבר"

במכבי ת"א מוקירים את המנוחה ומכבדים את יריבתם בחצי גמר הגביע (ב', 21:00, ערוץ 1). דניאל: "זה לא תלוי רק בהם"

העולה השנייה לגמר גביע המדינה בכדורסל תיקבע מחר (שני) במפגש המסקרן בין מכבי תל אביב להפועל חולון (21:00, ערוץ 1 ו-HD , שופטים: משה ביטון, ארז גוריון ועמית בלק). מכבי תל אביב מגיעה למשחק לאחר הניצחון הגדול על קאנטו ביורוליג ולאחר שהמשחק מול בודוצ'נוסט במסגרת הליגה האדריאטית נדחה מסוף השבוע. מנגד חולון, שם רוצים לחזור לגמר לאחר הפסקה של שנתיים, מגיעים לאחר הפסד ליגה לעירוני אשקלון, ומקווים להיות הקבוצה החמישית שמנצחת את מכבי תל אביב בהיסטוריה בחצי הגמר.

הדרך לחצי הגמר והיסטוריה

* מכבי תל אביב גברה בשמינית גמר גביע המדינה על בני השרון/הרצליה 68:90 ורבע הגמר 86:116 על הפועל עפולה.

* הפועל חולון גברה בסיבוב א' של גביע המדינה 59:95 על עירוני נס ציונה, בשמינית הגמר 66:106 על ברק נתניה וברבע הגמר 64:83 על עירוני אשקלון.

* הפועל חולון הגיעה שש פעמים בעבר לגמר הגביע, כשהפעם האחרונה הייתה בעונת 2008/9, אז זכתה הקבוצה בגביע היחיד שלה בהיסטוריה.

* מכבי תל אביב העפילה 43 פעמים בעבר לגמר גביע המדינה, כששלוש פעמים היא פגשה בגמר את הפועל חולון וניצחה בכל המקרים.

הכנות ושאר ירקות

מכבי תל אביב:

הקבוצה של דיוויד בלאט הפסידה העונה כבר פעמיים ביד אליהו, להפועל ירושלים ולמכבי אשדוד, אך מגיעה למשחק במצב רוח טוב אחרי שניצחה בגדול את קאנטו האיטלקית ביום חמישי ביורוליג ועשתה צעד משמעותי לקראת שלב ההצלבה במפעל. עוד חדשות טובות הגיעו בסוף השבוע לאחר שבודוצ'נוסט המונטנגרית לא הצליחה להגיע בזמן למשחק הליגה האדריאטית שנדחה ואיפשר לקבוצה להתכונן בצורה קלה יותר לחולון. במועדון מאוד מודאגים לגבי מצב הברכיים של סופוקליס שחורציניאטיס, אך הסנטר נרשם למשחק מחר, בצוותא עם ריצ'רד הנדריקס, דווין סמית' וקית' לנגפורד.

יוגב אוחיון, שנמצא בכושר מצוין, אמר לקראת המשחק: "ערכנו אימונים טובים עד עכשיו, ראינו וידאו, וכאשר התבטל המשחק ביום שבת זה נתן לנו עוד זמן להתכונן, להתרכז יותר בחולון ואנחנו מנסים לעשות הכל כדי שנגיע מוכנים. זה משחק פיינל פור לכל דבר והוכח כבר שהכל יכול לקרות אבל יש לנו סגל עבה ואנחנו רוצים לבוא כמה שיותר חדים וטובים ולנצח. אנחנו מאוד רוצים לזכות בגביע, ומבחינתנו אנחנו צריכים לבוא חדים ופחות לדבר על מנת לעשות את העבודה על הפרקט".

קית' לנגפורד הוסיף: "הקבוצה הבהירה לנו שמדובר בסוג אחר של משחק ולשם כך גם סוג אחר של הכנה ולכן היינו במלון. כולם מתרגשים מכך שהמשחק בליגה האדריאטית בוטל כי היה לנו יותר זמן להתכונן לחולון. היו לנו שלושה-ארבעה ימים להתכונן ואני מאמין שזה יעשה את ההבדל עבורנו. אנחנו לוקחים את חולון ברצינות, הם קבוצה טובה בליגה הישראלית, יש להם את פיני גרשון שמביא מלא ניסיון וצריך להתייחס אליהם בהתאם".

הפועל חולון:

שבוע אינטנסיבי עבר על הפועל חולון, לאחר שהפסידה בליגה לעירוני אשקלון והתרחקה מהמקום השני. בחולון אכלו שתו וישנו מכבי תל אביב במהלך השבוע, כשהמאמן דן שמיר ערך לקבוצה אימון מיוחד ביד אליהו ביום שישי על מנת להכניס אותם לאווירה המחשמלת שצפויה בחצי הגמר. מי שנמצא בספק למשחק הוא שלומי הרוש, שספג מכה בברכו בשבוע שעבר בתיקול עם עודד שעשוע ופספס את המשחק באשקלון.

בקבוצה ניהלו במהלך כל סוף השבוע שיחות עם ראשי היכל יד אליהו והמשטרה על מנת לאפשר הכנסת אמצעי עידוד ליציעים התחתונים אך ללא הצלחה. כ-2,700 אוהדים צפויים לדחוף את הקבוצה במשחק.

"זו הזדמנות מצויינת", אמר שון דניאל. "זה מעמד מחייב, ויש כאלה שזה אפילו יותר כיף מהאליפות. המשחק הזה לא תלוי רק במכבי ,הוא תלוי גם בהפועל חולון, זה 50:50 בין הקבוצות. אני חושב שחשוב לא לאבד את הראש גם אם הדברים לא הולכים בכיוון שלך, צריך לשמור על ראש נקי ולעקוץ בזמן המתאים".

רון לואיס הוסיף: "המאמנים הכינו אותנו על הצד המנטלי, אם נתכונן יותר עליהם, אז נשכח מה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו צריכים להדגיש את מה שאנחנו צריכים לעשות ואז לבוא ולנסות לנצח".

דן שמיר מתרגש לקראת המפגש עם "המאמן הכי טוב שאני מכיר"

גביע המדינה בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully