וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "בשבילי משחק נגד דיוויד בלאט הוא חגיגה"

12.2.2012 / 12:01

הפועל חולון ודן שמיר מתכוננים למפגש עם מכבי ת"א בחצי גמר הגביע: "הוא המאמן הכי טוב שאני מכיר". ראשל"צ נגד הבקעה

איגוד הכדורסל ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מיוחדת לרגל חצי גמר גביע המדינה שייערך מחר ביד אליהו. במסיבת העיתונאים, שנערכה במשרדי האיגוד, השתתפו נציגי ארבע הקבוצות שממשתפות במעמד, דיוויד בלאט וליאור אליהו ממכבי תל אביב, דן שמיר ומורן רוט מהפועל חולון, אפי בירנבוים ועמית בן דוד ממכבי ראשון לציון ואבי אשכנזי ואיתי גרינבוים ממ.כ הבקעה.

משחקי החצי הגמר ייערכו כאמור מחר, כשבמשחק הראשון תפגוש מ.כ הבקעה את מכבי ראשון לציון (18:00, ערוץ 1) ובמשחק השני והמרכזי ייפגשו הפועל חולון ומכבי תל אביב (21:00, ערוץ 1). ארבע הקבוצות ייערכו בהמשך היום את האימון המסכם ביד אליהו.

מאמן מכבי ראשון לציון, אפי בירנבוים: "כבר שיחקנו פעמיים העונה נגד הבקעה וניצחנו במשחקים מאוד שקולים וצמודים. אנחנו מקווים לעשות את זה בפעם השלישית, שיהיה משחק ספורטיבי ושהקבוצה הטובה יותר - שזה אנחנו - תנצח".

מאמן הבקעה, אבי אשכנזי, אמר: "אנחנו מבינים היטב שזו הזדמנות שלא חוזרת כל עונה, הזדמנות שאנחנו חייבים לקחת. אנחנו עושים את כל ההכנות ויגיעו הרבה אוהדים יחסית לקבוצה כמו שלנו".

קפטן הפועל חולון, מורן רוט, אמר: "זה הישג גדול להפועל חולון להגיע לפיינל פור של הגביע. אין ספק שמכבי פייבוריטית לזכיה - היא אחת מהקבוצות הטובות באירופה - אבל נבוא עם האנרגיות שהוליכו אותנו כל העונה ועם הקהל נעשה הכל כדי לנסות להפתיע".

ליאור אליהו ממכבי תל אביב: "אנחנו מכבדים מאוד את הפועל חולון. אנחנו לא חושבים על יום חמישי, אלא רק עליהם. זו קבוצה מצוינת. הגביע מאוד חשוב לנו ונעשה את המירב בשביל לנצח".

מאמן הפועל חולון, דן שמיר, אמר: "בשבילי משחק נגד דיוויד בלאט זו חגיגה פרטית. הוא המאמן הכי טוב שאני מכיר. בסדרה של 10 משחקים מכבי תל אביב כנראה תנצח את חולון ביותר משחקים, אבל נגיע למשחק עם החלום שלנו לנצח".

דיוויד בלאט סיפר: "אנחנו מתרגשים כמו כל הקבוצות. חוויתי את זה בתור שחקן וגם בתור מאמן וזה כיף גדול. דן שמיר עושה עבודה מדהימה בחולון. הליגה מעניינת העונה בצורה בלתי רגילה וזה טוב לכדורסל הישראלי. אני מקווה שמחר היציעים יהיו מלאים ושהצופים ייהנו".

אגב, הצהובים רשמו למשחק את הזרים ריצ'רד הנדריקס, סופוקליס שחורציאניטיס, קית' לנגפורד ודווין סמית'. מה שאומר שתיאו פפאלוקאס ודמונד מאלט נותרו בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully