וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז יעמוד לדין משמעתי

12.2.2012 / 11:44

חלוץ הפועל ת"א המושעה, שלא מתכוון להתנצל בפני טביב, יספוג עונש. אוהדים: "המחאה פוגעת? ומה עם ההשעיה?"

בהפועל תל אביב נרשמו אתמול (שבת) מעט חיוכים אחרי הניצחון 1:2 על הפועל ראשון לציון, שהבטיח לסגנית האלופה לפחות שבוע נוסף במקום השני והוריד את הפער שלה מעירוני קרית שמונה לתשע נקודות. "זה ניצחון חשוב מאוד שאמור לתת לנו קצת שקט. מה שחשוב זה שנצבור מספר ניצחונות ושנצליח לגלות יציבות בשבועות הקרובים", אמר גורם בקבוצה לאחר המשחק.

בתוך כך, ממשיכים במועדון לעסוק גם בפרשת טוטו תמוז, שלא נכלל אמש בסגל הקבוצה, וזאת בשל הוראת הבעלים אלי טביב שלא להלביש את החלוץ בעקבות התבטאויותיו בשבוע שעבר. בסביבתו של הבעלים אמרו כי עד שתמוז לא יתנצל באופן פומבי, בדיוק כפי שהתבטא באופן פומבי כנגד הבעלים, הוא ככל הנראה לא יוחזר לסגל וימשיך להתייבש ביציע. בנוסף, תמוז יעמוד השבוע לדין משמעתי פנימי בעקבות דבריו.

תמוז, שנכח אמש במשחק קבוצתו וישב ביציע, אינו מתכוון להתנצל בשלב זה ובסביבתו אומרים שספק אם יעשה זאת בעתיד. החלוץ ומקורביו, עדין כועסים על התנהלותו של הבעלים בפרשת המעבר לקבוצת מונאקו, שלא יצא לפועל בסופו של דבר.

אגב, חלק מאוהדי הקבוצה הגיבו בציניות לפרשה ואמרו: "אלי טביב אומר שהמחאה פוגעת בקבוצה ורוצה שנוותר על המאבק הכל כך חשוב לנו, אבל ההשעייה של תמוז לא פוגעת בקבוצה? למה הוא לא מוותר?".

במחזור הבא תארח הפועל תל אביב את בני סכנין ובקבוצה יעשו במהלך השבוע מאמצים להכשיר את הבלם מרקו שולר, שלא שיחק אמש בשל פציעה במפשעה. יגאל אנטבי, שלא שיחק אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים, ישוב לסגל כאשר לעומתו תחסר הקבוצה את שי אבוטבול שהורחק אמש בכרטיס אדום.

צפו בניצחון הפועל תל אביב בראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully