וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל ראשון לציון 1:2

שי אבוטבול הורחק בדקה ה-25, אבל פנדל של באדיר (54) ופצצה של דמארי (73) השאירו את סגנית האלופה במקום השני

ספורט 5

הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 1:2 על הפועל ראשון לציון במחזור ה-25 בליגת העל. וואליד באדיר כבש בפנדל בדקה ה-54, עומר דמארי הכפיל בדקה ה-73 והאורחת הצליחה להתגבר על הרחקה של שי אבוטבול בדקה ה-25. גאורגי אובסניקוב רק צימק בדקה ה-88. בזכות הניצחון הפועל תל אביב שמרה על המקום השני בטבלה. ראשון לציון נשארה במקום ה-15.

הפועל תל אביב נגד הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
כדורגל ומחאה, יד ביד. שחקני הקבוצות על רקע השלטים הערב/קובי אליהו

הפועל תל אביב הגיעה למשחק ללא טוטו תמוז שהושעה עד שיתנצל בפני אלי טביב אחרי בשבוע שעבר אמר "הרגשתי בגידה מצד הבעלים" בעקבות עסקת העברתו למונאקו שלא יצאה לפועל.

25 דקות בתוך המשחק האורחת איבדה גם את שי אבוטבול. הקשר גלש לרגלי איתי אלקסלסי וביצע עליו עבירה, והשופט אוראל גרינפלד הוציא לו כרטיס אדום ישיר. יש שופטים שהיו מסתפקים בצהוב, אחרים גם כן היו מוציאים אדום. גם אחרי הילוכים חוזרים בטלוויזיה אי אפשר לקבוע אם ההרחקה הייתה מוצדקת או לא.

עד ההרחקה של אבוטבול המשחק היה מאוזן, אבל עכשיו, כשהיא ביתרון מספרי, ראשון לציון החלה להאמין יותר ביכולת שלה לצאת מהמשחק היום עם מלוא הנקודות והשחקנים שלה דחפו יותר קדימה, אבל עד סיום המחצית הראשונה לא הצליחו לסכן את היריבה.

הפועל תל אביב התקשתה למצוא תשובות לחיסרון המספרי שלה גם בדקות הראשונות של המחצית השנייה, אבל גיא אבנד המארח עשה עבורה את העבודה. בדקה ה-53 המגן הימני איבד כדור לנוסא איגייבור והכשיל את הניגרי בתוך הרחבה. וואליד באדיר אמר תודה וכבש מהנקודה הלבנה. 0:1 להפועל תל אביב. 19 דקות לאחר מכן עומר דמארי הפציץ את השני וגאורגי אובסניקוב רק צימק בדקה ה-88. בסיום 1:2 להפועל תל אביב, שצימקה את הפער מהמוליכה עירוני קרית שמונה לתשע נקודות לפחות זמנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

דקה 6: וואליד באדיר נגח בחופשיות אחרי כדור קרן של אבוטבול, אבל הכדור הורחק מהקו על ידי עמירן שקלים.

דקה 12: אוהד כהן נפצע במפשעה במהלך בעיטת שוער והוחלף על ידי אבירן דלל. חילוף בלתי צפוי של אייל לחמן.

דקה 22: הגנת הפועל תל אביב התקשתה להרחיק כדור קרן, סטפן דיאק קיבל בתוך הרחבה ובעט לשמיים.

דקה 25: כרטיס אדום! שי אבוטבול גלש לרגלי איתי אלקסלסי וביצע עליו עבירה. השופט אוראל גרינפלד הראה לו כרטיס אדום והשאיר את הפועל תל אביב ב-10 שחקנים.

דקה 40: בלדוט ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אדל ירד היטב וקלט.

דקה 53: איזו טעות של גיא אבנד. המגן איבד לנוסא איגייבור על סף הרחבה ואחר כך משך בחולצתו של הניגרי בתוך הרחבה. פנדל להפועל תל אביב.

דקה 54: גול! וואליד באדיר בעט חזק וגבוה, דלל לא יכול היה לעצור. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 66: משה בן לולו התגבר על באדיר ושושן בתוך הרחבה, אבל הבעיטה השטוחה שלו חמקה החוצה.

דקה 73: גול! טועמה קיבל את הכדור כ-20 מטר מהשער והעביר לדמארי, שהפציץ מ-15 מטר לרשת העליונה של דלל. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 88: גול! ההגנה הלבנה לא הצליחה להרחיק את הכדור מתוך הרחבה וגאורגי אובסניקוב שקיבל אחרי ערבוביה בתוך הרחבה, בעט שטוח פנימה. ראשון מצמקת ל-2:1.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, אביחי ידין, גל שיש, שי אבוטבול (הורחק, 25), רועי גורדנה (סלים טועמה, 57), אלרואי כהן (מחמוד עבאס, 77), נוסא איגייבור, עומר דמארי, מהראן לאלה (מור שושן, 46).

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן (אבירן דלל, 12), גיא אבנד (משה בן לולו, 62), סטפן דיאק, גל מאיו, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי (דודו אברהם, 77), קובי מוסא, ריף מסיקה, אסי בלדוט, גאורגי אובסניקוב.


הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully