וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "הרוח שלנו עשתה את ההבדל"

מאמן מילאן מאושר אחרי ה-1:2 על אודינזה והעלייה למקום הראשון: "מחכים ליובנטוס". מקסי: "החלום שלי התגשם"

מילאן עלתה אמש (שבת) למקום הראשון בליגה האיטלקית לאחר ניצחון דרמטי 1:2 בפריולי על אודינזה. מקסי לופס כבש (77) ובישל לסטפן אל שעראווי (85) והרוסונרי הפכו פיגור מוקדם. כעת, למילאן יתרון של שתי נקודות בראש הטבלה על פני יובנטוס, אלא שלגברת הזקנה שני משחקים חסרים.

"הקבוצה נתנה הופעה טובה", אמר המאמן מסילמיאנו אלגרי בסיום. "פתחנו טוב, אבל נענשנו כשאודינזה כבשה בהזדמנות הראשונה. במחצית השנייה שיחקנו עם אומץ, ביטחון והתנערנו מהמתח. היינו מודאגים מהתוצאות האחרונות וידענו שנצטרך להיות טובים מול אודינזה. הרוח שלנו עשתה את ההבדל ותקפנו מצוין לקראת הסיום".

המאמן התייחס לחסרונו של זלאטן איברהימוביץ', שהחל לרצות עונש הרחקה משלושה משחקים: "החיסרון שלו מורגש ביותר למרות שהיום שיחקנו עם שחקנים בעלי תכונות שונות. מקסי מוסיף לנו עומק והיה לו משחק מצוין. התוצאה חשובה ועכשיו אנחנו במקום הראשון ומחכים לתוצאות של יובנטוס".

לופס, שהגיע מקטאניה בינואר וכבש שער בכורה במדי קבוצתו החדשה, אמר: "חלמתי לכבוש עבור מילאן והחלום התגשם. אני מרוצה עבור כצמי ובעיקר בשביל הקבוצה כי היינו צריכים את הניצחון הזה אחרי רצף לא טוב. הבנו שאנחנו לא יכולים לאבד עוד נקודות בצורה כזו ויצאנו למחצית השנייה הרבה יותר נחושים. אנחנו רוצים להישאר במקום הראשון עד תום העונה".

מילאן גברה 1:2 על אודינזה, הפסד לפאלרמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully