וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן גברה 1:2 על אודינזה

האלופה חזרה מפיגור מול הרביעית עם שערים של מקסי לופס (77) ואל שעראווי (85). 1:2 לקליארי על פאלרמו, 60 דק' לזהבי

הליגה האיטלקית, שידעה ביטולי משחקים רבים בשבועות האחרונים בשל תנאי מזג האוויר, תנסה לקיים בסוף השבוע את המחזור ה-23 בלי תקלות מיוחדות. המחזור כבר יצא לדרך אמש עם 2:3 מדהים של עשרה שחקנים של לאציו על צ'נזה. הערב (שבת) נערכו שני משחקים מסקרנים, כשמילאן חזרה זמנית לפסגה עם ניצחון יקר 1:2 על אודינזה. לאחר מכן יצאו ערן זהבי ופאלרמו הסיציליאנית לדרבי האיים מול קליארי מסרדיניה, אבל הפסידו 2:1. המחזור יושלם ביום ראשון, כשיובנטוס כבר קיבלה הודעה על דחיית משחקה מול בולוניה.

אודינזה - מילאן 2:1

הרוסונרי הדועכים חזרו לפסגה עם ניצחון שעשוי להתברר כמכריע בקרב על הסקודטו. אחרי שצברו נקודה אחת בשני מחזורי הליגה הקודמים ונכנעו בבית ליובנטוס בגביע באמצע השבוע חזרו שחקניו של מסימיליאנו אלגרי מפיגור באצטדיון פריולי מול הרביעית בטבלה ופתחו דף חדש.

אודינזה, שאיבדה בעצמה גובה עם שלושה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, היו קרובים לשפר את המאזן הביתי המצוין שלהם כשאנטוניו די נטאלה המשיך לככב והעלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-19, אבל המחליף מקסי לופס כבש את שער הבכורה שלו במילאן בדקה ה-77 אחרי התקפה מתפרצת יעילה, והוסיף בישול לסטפן אל שעראווי בדקה ה-85, והחלוץ בן ה-19 כבש את שער הניצחון. הפסד ביתי ראשון העונה לאודינזה.

קליארי - פאלרמו 1:2

כפי שניתן היה לצפות, דרבי האיים ה-16 בתולדות הליגה הראשונה היה חם, אבל הקבוצה של ערן זהבי, ששיחק 60 דקות, ירדה מנוצחת. פאלרמו התייצבה בסרדיניה, מקום בו לא ניצחה מאז 2007, והפסידה לראשונה אחרי ארבעה משחקים. קליארי הייתה הרבה יותר מסוכנת לאורך כל המשחק, ואחרי מחצית ראשונה מאופסת, בדקה ה-56 היא יצאה נשכרת כשוויקטור איברבו הוציא רוחב למאוריסיו פינייה, שמקרוב הכניע את אמיליאנו ויויאנו והעניש את הקבוצה ממנה הוא מושאל.

תשע דקות לסיום, ריבאונד מכדור חופשי הגיע לרגל של דניאלה דסנה, שהבקיע מקרוב. עוד שתי דקות חלפו, פאלרמו קיבלה פנדל ואבל הרננדס שנכנס במקום זהבי, הבקיע, אבל זה לא הספיק. בזכות הניצחון, קליארי מתרחקת משמעותית מהאיזור המסוכן, והיא ממשיכה עם ניצחון ביתי נוסף.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully