וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו גברה 2:3 על צ'זנה

הביאנקוצ'לסטי חזרו מ-2:0 ב-10 שחקנים במשחק שפתח את המחזור ה-23. חצי גמר הגביע: סיינה גברה 1:2 על נאפולי

לאציו גברה הערב (חמישי) 2:3 על צ'זנה במשחק שפתח את המחזור ה-23 בסרייה A. המשחק הוקדם בשל טורניר ראגבי בינלאומי שיתקיים באולימפיקו בסוף השבוע. המארחים עלו בהרכב חסר בגלל מכת פציעות והרחקות והצליחו לבצע מהפך מדהים תוך 10 דקות במחצית השנייה כשהם ב-10 שחקנים. לאציו עלתה זמנית למקום השלישי, צ'זנה שקועה במקום הלפני אחרון.

אדריאן מוטו העלה את צ'זנה ליתרון מהיר אחרי 14 דקות. 21 דקות עברו והרומני הוכשל ברחבה על ידי עבדולאי קונקו שהורחק. וינצ'נזו יאקווינטה לא התבלבל וקבע 0:2 מדהים לקבוצת התחתית בהפסקה. אלא שלאציו לא הרימה ידיים. הרנאנס צימק בדקה ה-53, סנאד לוליץ' איזן בדקה ה-60 ושלוש דקות מאוחר יותר היה זה המחליף ליבור קוזאק שעשה 2:3 מדהים למארחת.

* סיינה עשתה צעד קטן לעבר העפלה היסטורית לגמר הגביע האיטלקי אחרי שניצחה במגרשה 1:2 את נאפולי במשחק הראשון. הגומלין יתקיים ב-20 במרץ והפרטנופי יקוו להפוך את התוצאה. רג'ינאלדו הברזילאי כבש את הראשון בדקה ה-42 לאחר שחלף על פני מורגן דה סנקטיס וגלגל פנימה. גטאנו ד'אגוסטינו הכפיל בדקה ה-66, אבל שער עצמי של עמנואלה פזולי ארבע דקות לסיום השאיר את התקוות של נאפולי בחיים. כזכור, יובנטוס ניצחה אתמול (רביעי) 1:2 בחוץ את מילאן וגם היא קרובה לגמר.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully