וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:2 ליובנטוס על מילאן בחצי גמר הגביע

צמד גדול של מרטין קאסרס סידר לגברת הזקנה ניצחון חוץ גדול במשחק הראשון בחצי הגמר. אל שארווי רק השווה זמנית

בליגה האיטלקית מסתמן העונה מירוץ עם הרבה סוסים בדרך לאליפות, אבל גם עם שתי קבוצות גדולות שמובילות אותו, יובנטוס המוליכה ומילאן האלופה, הדולקת אחריה ונמצאת בפיגור נקודה עם משחק עודף. הערב (רביעי) נפגשו השתיים במשחק הראשון מבין שתיים במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי וכהרגלן סיפקו הרבה מאוד אקשן. בסיום, יצאה יובנטוס מהסן סירו עם ניצחון אדיר 1:2, שמציב אותה עם רגל וחצי בגמר. הגומלין ייערך רק בעוד חודש וחצי, ב-21 למרץ.

לאחר 45 דקות מנומנמות מעט, שאופיינו בעיקר בעבירות, משחק קשוח וכמה החמצות, היה זה דווקא מרטין קאסרס, שחזר ליובנטוס בהשאלה לקדנציה שנייה רק לפני מספר ימים וכבר בהופעת הבכורה שלו מצא את הרשת מריבאונד בדקה ה-53, לאחר הדיפה לא טובה של מרקו אמליה מבעיטה של מרקו בוריילו.

היתרון של הגברת הזקנה החזיק מעמד תשע דקות בלבד עד שמאסימו אמברוסיני הוריד כדור מצוין בראש לסטפן אל שעראווי וזה כבש מקרוב. אלא שהרוסונרי נמצאים בתקופה לא טובה ומלאים בפציעות ולמרות העובדה שהרחקתו של זלאטן איבהרימוביץ' משלושה משחקים תקפה רק בליגה והוא שיחק הערב, המארחת לא הגיעה ליותר מדי מצבים ונענשה בשער ניצחון מטורף של קאסרס, שמצא את החיבורים בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה בדקה ה-83, קבע את תוצאת המשחק והשלים את הערב הגדול בקריירה שלו, לפחות מבחינה התקפית.

במשחק ליגה שנערך היום, השלימו קטאניה ורומא את 25 הדקות שנותרו להן במשחק שנעצר בשל מזג האוויר ב-14 לינואר במחזור ה-18. המשחק הסתיים באותה תוצאה בה הופסק, 1:1.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully