וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי: "הרגשתי כמו ילד שכובש בפעם הראשונה"

תיירי הנרי נפרד שוב מהפרמיירליג עם שער ניצחון עבור ארסנל. ונגר: "חבל ששחקן עם איכויות כאלו לא משחק יותר באירופה"

כמה סיפורים סיפקה לנו הפרמיירליג האנגלית אתמול (שבת): עוד משחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול והפעם את תיבלון בדמות המפגש של לואיס סוארס ופטריס אברה, ארבעה בישולים ושער של עמנואל אדבאיור ב-0:5 של טוטנהאם על ניוקאסל וגם פרידה ראויה של תיירי הנרי מהפרמיירליג.

החלוץ הצרפתי נכנס אתמול כמחליף במשחק של התותחנים נגד סנדרלנד ורגע לפני שהוא מסיים את תקופת ההשאלה וחוזר לניו יורק רד בולס האמריקאית, כבש שער ניצחון בדקה ה-90 והעניק לקבוצתו 1:2 דרמטי אחרי פיגור 1:0.

הנרי עשוי לשחק נגד מילאן בליגת האלופות ביום רביעי, אבל לאחר מכן בטוח יעזוב ואתמול כבש שער ליגה מספר 176 במדי התותחנים ואמר: "אם ארסנל תצטרך אותי, אני אהיה בסביבה. מי שמבקיע תמיד מקבל את הקרדיט, אבל צריך לומר שהמסירה של אנדריי ארשבין הייתה נהדרת".

הנרי נשאל האם זו הייתה הופעת הפרמיירליג האחרונה שלו בארסנל והשיב: "אף פעם אי אפשר להגיד 'אף פעם'. הרגשתי כמו ילד שכובש את השער הראשון שלו עבור הקבוצה שהוא אוהב".

ארסן ונגר שפע מחמאות לחלוץ בן ה-34 בסיום: "נראה אם הוא יהיה כאן גם בשנה הבאה. אולי הוא ירצה להגיע שוב לתקופה דומה. חבל ששחקן באיכות כזו לא משחק באנגליה או בליגה אחרת באירופה. אני מקווה שהוא יבקיע גם בליגת האלופות ביום רביעי".

אלכס פרגוסון: "לואיס סוארס הוא בושה לליברפול"

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully