וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ליברפול 1:2

רוני כבש צמד בדקות 47 ו-50, האלופה בפסגה. שער ניצחון להנרי ב-1:2 של ארסנל בסנדרלנד, טוטנהאם-ניוקאסל 0:5

המחזור ה-25 בליגה האנגלית יצא היום (שבת) לדרך עם שמונה משחקים ובהשתתפות כל הקבוצות הגדולות של הליגה פרט למוליכה מנצ'סטר סיטי, שתתארח ביום ראשון אצל אסטון וילה.

בעוד באנגליה עסקו בעיקר במפגש החוזר בין לואיס סוארס לפטריס אברה במשחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול, בא ווין רוני וכבש צמד במשחק ה-350 שלו במדי השדים האדומים בכל המסגרות. זה נגמר ב-1:2 ליונייטד והיא במקום הראשון לפחות זמנית.

תיירי הנרי ניפק מתנת פרידה מארסנל עם שער ניצחון ב-1:2 של ארסנל בסנדרלנד, אברטון רשמה עוד ניצחון על אחת הגדולות עם 0:2 ביתי על צ'לסי המידרדרת, ובמשחק שחתם את יום שבת טוטנהאם הביסה את ניוקאסל 0:5.

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:2

ערב המשחק, באנגליה התייחסו בעיקר למפגש המחודש בין לואיס סוארס לפטריס אברה אחרי שמוקדם יותר העונה האורוגוואי השמיע קריאות גזעניות כלפי הצרפתי והורחק משמונה משחקים. היום השניים סיפקו רגע מעניין עוד לפני שריקת הפתיחה. כששחקני הקבוצות לחצו ידיים אחד לשני, סוארס לא לחץ את ידו של אברה וזכה לתגובה כעוסה של דויד דה חאה, שדחף את ידו של האורוגוואי כשהוא בא ללחוץ לו את היד. גם בסיום ארעה מיני תקרית, כשאברה התגרה מעט בסוארס.

והיה גם משחק. יונייטד שלטה בדקות הראשונות, אבל דווקא ליברפול הגיעה להזדמנות טובה בדקה התשיעית, כשגלן ג'ונסון עלה לעזרת ההתקפה, חתך מימין לשמאל ובעט כדור שחלף סמוך לקורה. תשע דקות מאוחר יותר גם המגן הימני בצד השני, רפאל, היה קרוב, אבל הבעיה שלו נעצרה אצל פפה ריינה. בדקה ה-30 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר עד אותו רגע: גיגס הגביה מימין, סקולס הפנוי נגח ממצב נוח, אבל הכדור הלך למרכז השער וריינה שוב היה במקום. 0:0 במחצית.

דקה ורבע בתוך המחצית השנייה השער הראשון הגיע. ריאן גיגס העלה כדור קרן, ההגנה הלבנה לא הצליחה להרחיק והכדור הגיע לווין רוני שהפציץ מקרוב פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד. שלוש דקות חלפו, הדקה ה-50 הגיעה ואיתה ה-0:2. ג'יי ספירינג איבד לאנטוניו ולנסיה, שדהר לעומק המגרש ומצא את רוני לבדו בתוך הרחבה. החלוץ האנגלי רק היה צריך לבעוט פנימה.

קני דלגליש ראה את המשחק בורח לו והכניס את אנדי קארול וקרייג בלאמי, תוך שהוא עובר למערך יותר התקפי. המשחק התאזן, אבל ליברפול התקשתה להגיע להזדמנויות עד הדקה ה-80, בה היא צימקה ל-2:1. ריו פרדיננד לא הצליח להרחיק באזור רחבת החמש, הכדור נפל לרגליו של סוארס וזה בעט מקרוב פנימה. לצערה של ליברפול, זו הייתה הנשמה האחרונה שלה במשחק הזה. דה חאה עוד הדף בעיטה מסוכנת של ג'ונסון, ובסיום שלוש הנקודות וגם היוקרה, נשארו באולד טראפורד.

אברטון - צ'לסי 0:2

אחרי שאיבדה יתרון של 0:3 מול מנצ'סטר יונייטד, איבדה צ'לסי גם את רצף המשחקים ללא הפסד שלה שעמד על שבעה, ואיבדה גובה במאבק על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. אברטון לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים אך עלתה ליתרון מהיר של סטיבן פינאר בדקה החמישית, ולאחר לחץ מתמשך של הכחולים בניסיון למצוא את השוויון הקפיץ דניס סטראקואלורסי את גודיסון פארק עם השני של המקומיים אחרי בישול של לנדון דונובן.

סנדרלנד - ארסנל 2:1

התותחנים שהתפוצצו במחזור הקודם עם שביעייה על בלקבורן עמדו בפני הפסד ראשון אחרי כמעט חודש, אבל חזרו מצפון-מזרח אנגליה עם ניצחון יקר. הקבוצה של מרטין אוניל הוליכה משער של ג'יימס מקלין בדקה ה-71 , אבל ארסנל הגיבה בתוך ארבע דקות עם השוויון של ארון רמזי בבעיטה מקצה הרחבה, ובתוספת הזמן השתלט המחליף תיירי הנרי, שיחזור ל-MLS בעוד שבוע, על הרמה של אנדריי ארשבין ובעט מקרוב פנימה את שער הניצחון. יוסי בניון נותר על הספסל במשך כל 90 הדקות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טוטנהאם - ניוקאסל 0:5

איזה ניצחון ענק לטוטנהאם, כשעל המקהלה מנצח עמנואל אדבאיור שאמנם הבקיע רק אחד, אבל בישל את כל ארבעת השערים האחרים של התרנגולים. הארי רדנאפ הגיע לוויט הארט ליין בצל המועמדות המדוברת שלו להפוך למאמן נבחרת אנגליה ולפחות היום שוב הוכיח כמה מגיע לו.

טוטנהאם גמרה את המשחק ב-20 הדקות הראשונות, כשבנואה אסו אקוטו כבש בדקה ה-4, ולואיס סאהה כבש שערי בכורה בקבוצה הלונדונית בדקות 6 ו-20. ניקו קרנצ'אר השלים מחצית ראשונה חלומית עם הרביעי של טוטנהאם בדקה ה-34, כשאדבאיור כאמור מבשל בפעם הרביעית. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים והחלוץ הטוגולזי עלה על הלוח בעצמו בדקה ה-65.


משחקים נוספים:

בלקבורן - ק.פ.ר 2:3
לבלקבורן: איגביני יעקובו 14, סטיבן אנזונזי 23, נדום אונואה 45 (עצמי). לק.פ.ר: ג'יימי מקי 70, 90.

בולטון - וויגאן 2:1
לבולטון: מארק דייויס 66, לוויגאן: גארי קולדוול 42, ג'יימס מקארתור 77.

פולהאם - סטוק 1:2
לפולהאם: פאבל פוגרבניאק 15, תומאס סורנסן 28 (עצמי). לסטוק: ריאן שוקרוס.

סוונסי - נוריץ' 3:2
לסוונסי: דני גרהאם 23, 87 (בפנדל). לנוריץ': גרנט הולט 46, 63, אנתוני פיקינגטון 50.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully