וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב ספיר: "כמעט משוכנע שנישאר בליגת העל"

הבעלים של ראשון לציון אופטימי: "אנחנו יותר טובים מארבע-חמש קבוצות בתחתית". חשש מפציעה ממושכת של אוהד כהן

אחרי ההדחה המביכה ממשחקי גביע המדינה (הפסד לבית"ר כפר סבא מליגה א'), המשיכה אתמול (שבת) הפועל ראשון לציון את שרשרת ההפסדים גם בליגה ונוצחה בביתה 2:1 על ידי הפועל תל אביב. הקבוצה שקועה עמוק בתחתית הטבלה, אם כי פער הנקודות מחוף המבטחים אינו גדול ואם ראשון לציון תדע לשפר את משחק ההגנה שלה במשחקים הקרובים, היא עוד עשויה להינצל.

ראשון ספגה אתמול שתי מכות בלתי צפויות: הבלם גל ספיר נפצע בחימום לפני המשחק והסרבי סטפן דיאק פתח במקומו, ויתרה מכך, השוער אוהד כהן נפצע כבר אחרי מספר דקות בשריר המפשעה והוחלף בדקה ה-11 על ידי אבירן דלל חסר הניסיון.. כהן ייבדק היום וקיים חשש גדול שהוא סובל מקרע בשריר המפשעה ועלול להיעדר זמן ממושך. השוער לא שיחק במשחק הגביע ביום רביעי כשהמטרה הייתה לאפשר לו לנוח ולהתאושש מהכאבים במפשעה מהם סבל בחודש האחרון וכעת, מקווים במועדון שלא מדובר בפציעה רצינית.

"אין מגיע בכדורגל וההפסד הזה הוא עוד אחד מהמשחקים בהם היינו לא פחות טובים מיריבה", אמר הבעלים רביב ספיר בסיום המשחק. "זו אכזבה גדולה. אני חושב שהפועל תל אביב לא שיחקה טוב, אבל אנחנו עשינו שתי טעויות חמורות שעלו לנו בגולים ולא הצלחנו להוציא נקודות. נותרו לנו 12 מחזורים ואני מאמין שפה אנחנו נבוא טובים וחזקים ואני כמעט משוכנע שנצא מהמצב הזה".

ספיר נשאל האם ההדחה מהגביע השפיעה על השחקנים והשיב: "אני לא חושב. משחק הגביע היה קטסטרופלי בכל קנה מידה, אבל אתמול עמדנו טוב. אלמלא הטעות בהגנה, הפועל לא היו בכלל בעמדה לכבוש שערים. לאחר מכן היה להם יותר קל כי ניסינו להשוות. היינו טובים מבחינה טקטית ועזרה לנו גם ההרחקה של שי אבוטבול, אבל בסופו של דבר נשארנו בלי נקודות וזה מאכזב".

ספיר שכבר החליף מאמן וגם התחזק במספר שחקנים בחלון ההעברות, לא מאבד תקווה ולמרות המצב הקשה הוא אומר: "אני כמעט משוכנע שנישאר. אנחנו קבוצה יותר טובה מארבע-חמש הקבוצות שמתחרות איתנו בירידה, התמונה לא משתנה וחובת ההוכחה עלינו".

צפו בהפועל ראשון לציון מפסידה להפועל תל אביב 2:1

הפועל ראשון לציון בואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully